Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- To take care of existing accounts, making plans to visit existing & potential Horeca Customers.
- Monitor and implement sales activities/ promotion programs.
- Find out the customers’ needs for sales opportunities.
- Increase sales volume for targets achievement.
- Closely inform sales manager any issues of selling or customers’ complaints.
- Make daily sales activity report, weekly work plans & other report to sales manager.
- Follow up with customers for any payments are overdue.
- Other tasks are given by sales manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduate from College/ University, major in Foreign Trade/ Commercial/ Economics.
- Experienced in sales skills, horeca chanel is priority.
- Excellent communication skills.
- Ability to interact with various types of people (Western, locals...) and build a relationship.
- Dynamic, proactive, motivated, is a team player.
- Planning and organization skills.
- Good English level.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Xuất Nhập Khẩu Trung Quốc Đại Dương là đơn vị cung cấp dịch vụ vận chuyển chính ngạch Trung- Việt số 1 tại Việt Nam.Đơn vị đã phục vụ được hơn 3000 khách hàng trên cả nước.
- Thời gian giao hàng nhanh, đúng tiến độ giao hàng
- Hàng hóa vận chuyển được đảm bảo không bị hư hỏng, bóp méo
- Có chính sách đền bù cho Khách hàng nếu phát sinh ngoài ý muốn.
- Đầy đủ giấy tờ khai thuế Hải quan, Thuế VAT