Mô tả công việc
• Provides information for guests within his/her field of competence or directs them to the right person
• Remains polite and courteous service at all times whatever customers may request
• Passes on any complaints to the supervisor and/or handles those concerning the restaurant immediately and sensibly, and keeps the supervisor informed
• Helps clean and tidy areas and equipment used during his/her work shift
• Maintains the stocks of products available for guests
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment
• Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
Yêu cầu công việc
• Vocational certificate in restaurant or café work or professional diploma in F&B, restaurants
• Have basic knowledge and skill of cashier (POS system) is a plus
• Languages: fluent in the national language and good spoken English
Yêu cầu hồ sơ
Please send your application online or via email
Công ty Cổ phần Đầu tư và Du lịch Thiên Sơn được thành lập vào năm 2002. Sau 20 năm phát triển, với những thành tựu đạt được Công ty đã và đang khẳng định được vị thế đẳng cấp của mình trên thị trường Việt Nam cũng như hội nhập với Quốc tế bằng nhiều TTTM như Thiên Sơn Plaza Hoàn Kiếm, Thiên Sơn Plaza Mỹ Đình, Thiên Sơn Plaza Hà Đông và Thiên Sơn Plaza Trương Định. Cùng phong cách thiết kế đa dạng, sang trọng, những TTTM này đã đem đến không gian lý tưởng và trải nghiệm tuyệt vời cho nhiều thương hiệu uy tín như: Tiệc cưới Vạn Hoa, Nhà hàng Phố Biển, Nhà hàng Đệ Nhất, Highland Coffee...
Bằng những thành công đã đạt được, Công ty đặt mục tiêu trở thành một Công ty có tiềm lực, năng động, có sức cạnh tranh mạnh mẽ, không ngừng đổi mới, phát triển và cung cấp dịch vụ chất lượng, chinh phục các mục tiêu cao hơn và là sự lựa chọn hàng đầu của mọi đối tác và khách hàng.