Mô tả công việc
• Complete monthly accounting close timely.
• Review the financial reports prepared by PIC and ensure that all tax risks are communicated to clients in a timely manner.
• Review of monthly/Quarterly Financial Statements;
• Review of tax returns (e.g., VAT, PIT, CIT, FCT);
• Manage client relationships, identify risk and provide client with advice relating to accounting and taxation matter.
• Deal with the monthly tax filling and annual CIT filling, follow up on the company license renewal when needed, deal with HR document filling that is required by the social insurance bureau as needed, be knowledgeable in PIT, and be able to answer queries about PIT from the office staff.
• Work with the external auditor to complete the financial statement audit in a timely, support the group finance on the group consolidated financial audit for providing documents related to DSA VN, and support group CFO to complete the internal control audit when needed.
• Ad hoc jobs assigned by the Manager.
• Other tasks assigned by the Manager.
Yêu cầu công việc
• Minimum 5 years of relevant professional experience preferably related to "accounting/ audit firm".
• A university degree in accounting or auditing would be preferable.
• CPA/ APC would be preferable.
• Familiarity with ERP such as Odoo or Microsoft Dynamic or financial software use/ implementation and flexibility to digitalize processes.
• Excellent interpersonal and communications skills including strong written and verbal skills.
• Excellent command of written and spoken English.
• Good command of accounting software (AMIS, XERO,) and/or Microsoft Office (Excel, Word and Outlook);
• Ability to work independently and responsibly.
• Must be proactive, analytical, meticulous, organized, and reliable.
• Experience in accounting, and taxation is preferable.
• Good EXCEL skills and familiarity with data analysis.
Salary and Benefits
- Opportunity to develop a long-term career path in professional services (accounting, tax, and
consulting services)
- Professional, Active, Creative, Disciplinary, and Friendly Environment
- Supported to attend various short-term and long-term training courses.
- Have many chances to learn new knowledge and improve yourself.
- Having an opportunity to be considered for a higher position depending on your performance.
- Have many chances to work in a global environment.
- Evaluate your performance every year.
- Gross salary: Depending on negotiation.
- Allowance: Based on the Company's policy
- Remote work: 4 days per month.
- Lunch allowance
- Guaranteed 13th Salary
- Other attractive benefits.
Quyền lợi được hưởng
Guaranteed 13th Salary
Chăm sóc sức khoẻ
Full Contribution Of Social Insurance
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave and 6 days of sick leave per year
Xem thêm
Công ty Cổ phần Đầu tư và Phát triển Dịch vụ Hạ tầng Viễn thông được biết đến với tên gọi là TDIS thành lập ngày 8/6/2007, với hai cổ đông sáng lập chính là Công ty TNHH Xây dựng và Lắp đặt Kỹ thuật Kinh Đô và Công ty Tài chính Bưu điện(PTF) - Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam.
Công ty được thành lập với định hướng chiến lược là nhà đầu tư, cung cấp các dịch vụ hạ tầng viễn thông- truyền hình trong khu dân cư, các tổ hợp cao tầng và khu đô thị thông qua việc hợp tác kinh doanh với đối tác, khách hàng, các nhà cung cấp dịch vụ, các chủ đầu tư bất động sản và khu đô thị.
Với cam kết không ngừng nỗ lực cải thiện chất lượng dịch vụ, đáp ứng ngày càng tốt hơn nhu cầu của khách hàng và đối tác; với đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm và mạng lưới
Chi nhánh Văn phòng đặt tại khắp các cùng miền trên cả nước, TDIS đã trở thành một trong những thương hiệu mạnh, có uy tín trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ hạ tầng viễn thông và dịch vụ kỹ thuật viễn thông trọn gói cho hầu hết các nhà khai thác viễn thông hàng đầu của Việt Nam.