Việc làm Kỹ thuật Temas

Cập nhật 11/12/2024 11:30
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Kỹ thuật Temas
Account Executive
Kỹ thuật Temas
19 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Summary

To deal with major customers – Supermarkets, Hyper markets, Cash & Carry, convenience stores and to develop the strategic across the country for increasing volume, NSR and ensuring a profitable volume growth by delivering account specific business solution

Key Responsibilities

1. Account Development

  • Develop Activation programs based on Company's long term & short-term objectives. Work with customers to ensure the programs aligned by customers and can deliver business results. Maximized marketing & other resources to deliver expected growth for sales, NSR and PROFIT for CCBVL and respective customers.
  • Customer business analysis/development/management. Half year business review with key customers/ Annual business review with small customers. Work with customers on specific Joint business plans. Analyze/ review customers’ volume/ margin.


2. Performance management

  • Deliver Key Account on premise sales volume & NSR. Work closely with Region KA teams to monitor weekly/monthly volume. Ensure No Bad Debt and minimize AR overdue.
  • Establish and develop close business relationships with key stake holders of each and every customer, leading multi tiers relationship between CCBVL CLTs and management team of customers.


3. Assets Management

  • Manage Company's assets, including Cold Drink Equipment (CDE), Sales Force Automation (SFA) devices, Imentors, POSM (Display rack, …),…in accordance with its process.

Yêu Cầu Công Việc

  • University/Bachelor’s Degree.
  • At least 3 years of experience.
  • Have a strong business connection to analyze and understand the core business challenges and what can be changed and transformed. Identify and recommend strategies to deliver improvements on key performance indicator for the area.
  • Experience in sales and providing solutions based on customer needs.
  • Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships.
  • Ability in problem-solving and negotiation.
  • The ability to handle multiple client accounts.
  • Strong negotiation and leadership skills.
  • Exceptional customer service skills.

***Please note that by submitting an application to us, you consent to our processing of personal data about you that is provided by you and otherwise lawfully collected by us (which may include sensitive data) for our company's recruitment purpose. Where you provide us personal data of others, you further undertake that we are permitted to receive and process such data for the purpose for which you provided it. You may send your queries or request for support concerning our personal data processing activities to hrvn(at)coca-cola.com.vn. To better understand our personal data processing practices, please visit www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy-Policies.html to the full Privacy Policy of Coca-Cola Beverages Viet Nam Limited.

***Swire Coca-Cola is committed to fostering an environment that values Diversity, Equality, Inclusion, and Belonging. We believe that a diverse workforce drives our goals and contributes to overall success. As an equal opportunity employer, Swire Coca-Cola hires talented individuals from any backgrounds and conditions. We strive to create a work environment that is respectful, inclusive, and free from any form of discrimination, harassment, or intimidation.

If you require special assistance due to disability or any other conditions during any stage of the recruitment process, please feel free to contact us via email hrvn(at)coca-cola.com.vn at any time. We appreciate your interest in joining our team and your commitment to contributing to a diverse and inclusive workplace.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Thủ Đức, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Kỹ thuật Temas
Kỹ thuật Temas Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 17, khu X5, ngõ 60, phố Dương Khuê, Phường Mỹ Đình 2, Quận Nam Từ Liêm

Công ty Cổ phần Kỹ thuật TEMAS thành lập ngày 22/02/2012.

  • Trụ sở: Số 17, Khu X5, Ngõ 60, Phố Dương Khuê, P. Mỹ Đình 2, Q. Nam Từ Liêm, Hà Nội
  • Văn phòng chi nhánh HCM: Số 02, Lô C2, Đường 50, KDC Phú Nhuận, P. Phước Long B, TP. Thủ Đức, TP. HCM

Lĩnh vực hoạt động:

1. Phân phối sản phẩm với 4 nhóm chính: Robot, Truy xuất nguồn gốc, Đo lường lực, Thiết bị FA

2. Tư vấn giải pháp tích hợp hệ thống

3. Nghiên cứu và phát triển sản phẩm mới

4. Cung cấp dịch vụ kỹ thuật

Khách hàng: hơn 70% khách hàng của Temas là doanh nghiệp FDI Nhật Bản

Những nghề phổ biến tại Kỹ thuật Temas

Bạn làm việc tại Kỹ thuật Temas? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kỹ thuật Temas

Kỹ thuật Temas

Click để đánh giá