- What this job involves:
- You will be the upper facilities management’s trusted right hand on all facilities-related activities. You’ll do this by performing routine site inspections to ensure all building processes and best practices are implemented and maintained.
You’ll also lend the team a big hand by providing admin support including front desk duties, basic housekeeping and appointment coordination. Also part of your job scope is to hit key performance indicators and meet service level agreements.
Meeting the clients’ facilities needs
At JLL, we put client satisfaction at the front and centre of everything we do. If you share our values, we will be more than happy to work with you. In this role, you’ll be responsible for working closely with clients and suppliers onsite to identify their facility-related enquiries and requirements. Your planning and budgeting skills will also be vital to the job, as you’ll take part in the procurement of vendors and services from time to time.
Making everyone safe and risk-free
Do you value workplace safety? If so, you’ll be a perfect fit for the job. In this role, you will ensure everyone’s health and safety by keeping safe workplace procedures in place and order. You’ll also be expected to carry out these procedures, as needed.
At the same time, this role puts you on the first line of defence against risks. As such, you will help implement and manage risk management programs, disaster recovery and business continuity plans. You’ll also be expected to follow escalation and incident reporting procedures, and comply with the firm’s guidelines and strategies.
Sound like you? To apply, you need to be a
Passion for service
Do you have a prior experience in facilities, property management, hospitality or other related fields? Do you have an understanding of local occupational health and safety requirements, critical facilities and vendor management? Are you knowledgeable in various property systems? You are what we’re looking for!
Team player
JLL’s unmatched excellence is only made possible by team work—a core value we want you to possess. As the facilities admin, we expect you to support the team and work well with others toward achieving targets. Likewise, you must have a proven track record of flawless project execution, all while following company standards and procedures. Ensuring that the team practices our ‘I am JLL’ core behaviours is also under your mandate.
Client focused enthusiast
It is important that you can easily interact with the general client staff and vendors to deliver efficient services. We’ll also count on you to address conflicts and conflicting priorities effectively. Likewise, you must be an excellent and resilient communicator who faces customers with a smile at all times, even when times get rough occasionally.
Thaigroup là một trong các tập đoàn công nghiệp có tốc độ tăng trưởng nhanh tại Việt Nam trong những năm gần đây. Tiền thân là tập đoàn Xuân Thành được thành lập năm 1976, trải qua gần 40 năm hoạt động, trưởng thành và phát triển, đến nay Thaigroup đã khẳng định tên tuổi của mình trong các lĩnh vực sản xuất xi măng, xây dựng, vận tải, khoáng sản … với phương châm: chất lượng làm nên giá trị. Tại Thaigroup, chúng tôi cam kết mang tới các giá trị bền vững, gắn kết hài hòa giữa lợi ích công ty và trách nhiệm xã hội. Chúng tôi tin tưởng rằng, con người là chìa khóa tạo nên thành công của doanh nghiệp. Chính vì vậy, Thaigroup mang tới các cơ hội phát triển nghề nghiệp hấp dẫn cho các thành viên đã và sẽ gia nhập tập đoàn với nền tảng coi việc phát triển nguồn nhân lực là một trong các ưu tiên hàng đầu. Nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên tiềm năng đang mở ra khi Thaigroup đang tập trung phát triển mạnh các ngành kinh doanh cốt lõi, đồng thời mở rộng ra các lĩnh vực mới sôi động khác như khách sạn cao cấp, dịch vụ du lịch nghỉ dưỡng, sản xuất