Việc làm The Access Group

Cập nhật 27/08/2024 20:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ACCESS WORLD
On-Trade/ Horeca Sales Manager
The Access Group 4.4★
11 đánh giá 11 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 40 - 45 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 26/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 7 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About the role:

Use the available resources effectively from Sales system operation, operating budget to human resource, commercial advantage, distribution system, etc… to complete the sales plan, profit, and market share and organization development.

1. Be responsible deliver the sales activities which achieve the target sales by monthly, quarterly, and yearly:

· Coordinate with brands to build sales programs to boost sales.

· Deploy company programs and brand plan to the sales team to ensure efficiency and execution.

· Market research and analysis to plan and implement for the entire region to increase sales and market coverage.

· Build up and develop good relationship with customers and new potential territories.

· Implement new regional customer outreach processes to gain more customers and sales.

· Directly visit customers with the sales team to increase efficiency and support employees to achieve their goals.

· Develop a business plan with customers to increase demand and revenue.

2. Monitor the activities of the sales team using tools to provide feedback/ recognition and reward:

· Build tools and train the sales team.

· Develop a business plan with customers to increase demand and revenue.

· Monitoring the business situation of employees every month, week, day for timely support.

· Support product knowledge, scientific working methods and promote the work spirit of the sales team.

3. Sales plan:

· Set up a sales goal plan for the entire employee.

· Market oriented, product and customer expansion.

4. Customer management & development

· Ensuring the successful implementation of major tasks in managing Distributors/Whole or Retail Customers (delivery, warehouse, inventory management, equipment, reporting systems ...)

· Regularly presence in the market for understanding and solving customer needs through the search for opportunity and give support proposals for business development.

· Search, propose new distributor recruitment, periodically evaluate Distributors/Whole or Retail Customers capacity, propose termination of contract with Distributor following regulation & procedure of the company.

· Perform other tasks for the development and sales in the area as the request of management.

5. Other tasks assigned by the Manager & BODs.

Yêu Cầu Công Việc

You have:

  • University Graduate, preferably in Business Administration, Economics and Foreign Trade
  • Have at least 3 - 5 years of working as same position in FMCG, F&B, Tobacco, or Wine & Beer industry.
  • Experienced in dealing with 5* Hotel (Strongly preferred).
  • Team skills & leadership skills
  • Making decision & problem-solving skills
  • Effective presentation skill
  • Negotiation skill

Competencies:

  • Planning & achieving: Set smart objectives and work towards achieving these goals.
  • Positive attitude & Self Belief: Should be a good listener, confident, builds good customer relation & have positive approach towards customers, subordinates and the company.
  • Problem Solving: analyze issues from different views and find solutions.
  • Analytical: Should be good in analyzing figures and data and taking decisions accordingly.
  • Good Motivator: should Motivate the Sales team to achieve company and personal goals.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Văn phòng Golden Phoenix Vietnam, Tầng 18 Tòa nhà Bitexco, Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác:

    - Mobile phone
    - Petro/Parking
    - Entertainment (FOC/Drink)

  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Thời gian làm việc: 09:00 - 18:00
  • Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
  • Phúc lợi:

    - Full benefit according to the law
    - High salary
    - Convenient and luxurious working environment
    - Monthly sales incentive

  • Ngày nghỉ: Sunday and Holidays
  • Lương: 40 Tr - 45 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ACCESS WORLD
The Access Group Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 58, Tầng 21, tòa nhà Vietcombank, số 5 Công Trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

The Access Group là một trong những nhà cung cấp phần mềm quản lý doanh nghiệp hàng đầu.

Tại Access, chúng tôi yêu thích phần mềm và cách công nghệ không bao giờ thay đổi. Chính niềm đam mê này đã thúc đẩy chúng tôi hợp tác chặt chẽ giữa các lĩnh vực để hiểu nhu cầu kinh doanh của khách hàng - từ lĩnh vực Khách sạn, đến Công nghiệp sản xuất, Tổ chức phi lợi nhuận đến Xây dựng, v.v.


Review The Access Group

4.4
11 review

29/03/2019
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Sếp tốt, mọi thứ đều rất công bằng (IT)

29/05/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Công Ty Khá Tốt, không OT (IT)

29/10/2021
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Văn phòng đẹp, team building quý, company trip, OT lương tốt (IT)

Những nghề phổ biến tại The Access Group

Bạn làm việc tại The Access Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Access Group

The Access Group

Click để đánh giá