Việc làm ADI CONSULTING

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ADI CONSULTING
Operation Manager
ADI CONSULTING
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 26/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

We are looking for Operations Manager, job description as below:

Scope of work:Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence and Highgate Live projects, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.

Responsibilities

  • Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
  • Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
  • Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
  • Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
  • Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve.Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
  • Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
  • Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
  • Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
  • Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
  • Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
  • Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
  • Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
  • Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
  • Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
  • Other tasks are assigned by line manager

Quyền lợi được hưởng

  • Monthly salary
  • Allowances: Meal + Phone + Transportation
  • Service Charge
  • Mandatory insurance + PVI Insurance
  • 13th month salary
  • KPI bonus
  • Tet & Public Holiday bonus
  • 12 days of paid leave

Yêu cầu công việc

  • Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm
  • Be willing to work overtime when needed
  • Working location: Dist.1, HCMC
  • Previous customer services leadership experience in an upscale or luxury hotel environment is required, experience as a number 1 or number 2 of a hotel or serviced apartment is desirable.
  • Bachelor's degree of related professions.
  • Proficient English (both speaking and writing)
  • Intermediate to advanced skills with Microsoft Office
  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
  • Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
  • Good in writing reports and presentations
  • Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.

Yêu cầu hồ sơ

CV
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH ADI CONSULTING
ADI CONSULTING Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 9, Tòa nhà Viễn Đông, Số 14 Phan Tôn, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY TNHH ADI CONSULTING là một cơ quan Tuyển dụng & Gia công phần mềm CNTT cung cấp sự chú ý có ý nghĩa và giá trị kinh tế cho các ngành, ngành và khu vực địa lý chuyên môn khác nhau. ADI có 15 năm kinh nghiệm cung cấp đầy đủ các giải pháp quản lý nhân sự và nhân tài cho các công ty toàn cầu và địa phương ở châu Á. Dựa trên thành công của mình, chúng tôi hiện đang hoạt động tại Thái Lan, Indonesia, Singapore, Ấn Độ, Malaysia, Việt Nam, tập trung vào Thuê ngoài nhân viên CNTT, Tuyển dụng nhân viên vĩnh viễn & hợp đồng, Dịch vụ tính lương nhân sự.

Thế mạnh cốt lõi của chúng tôi:

Dịch vụ thuê ngoài nhân viên CNTT: Chúng tôi cung cấp cho nhân viên CNTT của chúng tôi theo hợp đồng ngắn hạn để làm việc tại trang web của khách hàng dưới sự quản lý dự án của họ. Trong mô hình này, chúng tôi lập hóa đơn cho khách hàng hàng tháng về thời hạn hợp đồng. Chúng tôi cung cấp Dot net, Java, COBOL, Tư vấn SAP, Cơ sở hạ tầng, Máy chủ &; Quản lý cơ sở dữ liệu, Hỗ trợ CNTT và các tài nguyên khác cho khách hàng của chúng tôi theo yêu cầu.

Dịch vụ tuyển dụng: Chúng tôi cung cấp nhân viên thường trực cho khách hàng của chúng tôi với một lần tính phí theo tỷ lệ phần trăm cố định của tổng gói hàng năm.

Dịch vụ đếm nhân viên / tính lương: Khách hàng của chúng tôi đặt nhân viên của họ với ADI để quản lý các hạn chế về số lượng nhân viên của họ và cung cấp quản lý tốt hơn các dịch vụ tính lương bằng cách cung cấp đúng mức lương vào đúng thời điểm. Bất kỳ câu hỏi và mối quan tâm nào về tiền

Những nghề phổ biến tại ADI CONSULTING

Bạn làm việc tại ADI CONSULTING? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ADI CONSULTING

ADI CONSULTING

Click để đánh giá