Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Coordinate and build strong working relations with various internal/external support departments
Create and implement inclusive digital marketing plans by utilizing different digital mediums and setting measurable KPIs, mainly on Facebook, Google, Zalo, Tiktok.
Manage and optimize direct digital campaigns, monitor performance reports, analyze data, and make data-driven recommendations.
Collaborate with other teams (like content, creative, event, admission) to ensure cohesive and effective marketing campaigns.
Optimize website performance, including organic traffic, bounce rate, and conversion rates to improve user experience and drive lead generation.
Conduct market research and competitive analysis to identify industry trends and new growth opportunities.
Manage the collected customer database system (raw lead/lead/qualified lead), analyze insights and make predictions
Other tasks assigned by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
Graduated with a bachelor’s degree in marketing, communication, or related fields.
Experience with digital tools and platforms like Google Analytics, Search Console, Facebook, Zalo OA, etc.
Strong knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, PPC, Google Ads, email marketing and social media.
Ability to read and understand English.
Young, dynamic, creative mind and good aesthetic
Ability to work independently and teamwork spirit
Ability to film, take photos is required
What CISS offers:
- 12 paid days off per year + 01 day birthday leave
- Premium health care insurance
- Great allowances (buffet lunch, parking, birthday, happy hours....)
- Salary review at least one time per year based on employee's performance and contribution
- Outing/team-building activities (company trip, swimming club,..)
- Facilities usage
- Global, dynamic & flexible working environments.
- Tuition fee discount percentage
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH A&M Asia với tham vọng là nhà cung cấp dòng thời trang golf số 1 tại thị trường Việt Nam, lựa chọn con đường song song giữa việc phân phối và nghiên cứu để phát triển dòng sản phẩm tối ưu nhất cho golfer Việt.
Cùng với thương hiệu Mipa - thương hiệu được A&M Asia nghiên cứu và phát triển cùng với các chuyên gia thiết kế thời trang golf hàng đầu thế giới thì Nevermindall là thương hiệu phân phối tại thị trường Việt Nam cùng với Mipa trong năm 2021.
Trong năm 2021, với 20 điểm bán trên toàn quốc, showroom được thiết kế hiện đại, tiêu chuẩn quốc tế, cùng ứng dụng trải nghiệm golf 3D trực tiếp đầu tiên tại Việt Nam, Mipa chắc chắn sẽ là nơi mang lại những trải nghiệm thời trang đẳng cấp dành cho các golfer Việt hay khách hàng quý tộc yêu thích phong cách thời trang golf trong thời gian tới.