*Responsibilities:
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Address the concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Perform daily patrol of the Cobi Homes and conduct daily F&B check to ensure good cleanliness as well as Safety and Security.
- Conduct regular check/ inspection to ensure that all Cleaning, Security and Parking staff are knowledgeable of basic requirements for Cleanliness, Security & Parking.
- Update and conduct training on Health, Safety & Security for all Cleaning, Security & Parking staff as and when necessary.
- Maintain and enforce operational standards relating to cleaning, security, parking, fire safety and prevention as well as other requirements in Cobi Home’ rules & regulations.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with Cobi Home’s policy, regulations, and procedures.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.
- Review incident reports, daily reports, logbooks, etc. and update Operation Supervisor/ Operation manager/ Property Manager.
- Prepare and submit operation reports relating to cleaning, security, parking, consumable consumption monthly/ quarterly/ yearly as well as other reports related to operation department.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.
- Identify security threats, develop action plan for the health, safety and security of Cobi Homes.
- Attend the hand-over of premises to tenants as well as the take-over of tenant premises.
- Execute other tasks as assigned by Operation Supervisor/ Operation Manager.
**Requirements:
- Above 3 years of experiences Shopping Mall/ Office Operation Officer/ Building Executive
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analyze situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
CÔNG TY TNHH AMERICA QUARTZ TECHNOLOGY đã hoạt động được 13 năm ở Bình Dương.
Do nhu cầu mở rộng sản xuất. Chủ Đầu Tư mở thêm một nhà máy sản xuất tại Khu Kinh Tế Chân Mây Lăng Cô, thuộc tỉnh Thừa Thiên Huế.
Doanh nghiệp xin thành lập dưới hình thức là doanh nghiệp chế xuất có vốn đầu tư là 100% vốn nước ngoài.
Sản xuất các bộ phận, chi tiết bằng thạch anh, ceramic, silicon, aluminum, stainless steel, pyrex, sapphire, vespel và bằng các chất bán dẫn khác cho các loại máy móc, thiết bị trong ngành điện tử và bán dẫn
Sản xuất nguyên liệu silicon và các chất bán dẫn khác cho ngành điện tử và bán dẫn.
Thị trường các quốc gia Châu Mỹ, Châu Âu, Châu Á như Hoa Kỳ, ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành