Mô tả công việc
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Yêu cầu công việc
The candidate should hold a university degree in, food/seafood technology, chemical, biotechnology or similar background.
Minimum of 03 years exprerience in Sales/ Marketing in service sales, basic knowledge seafood quality system: major in certification/auditing/consultancy services is more preferreable. (such as ISO: 9001, 9002, 450001, 22000, OHSAS 18001, FSSC 22000,...)
Having basic knowledge about main major in English
Good in Microsoft office
Able to work in a team, independently, travel under high presure
An out going and likable personality, Confident and authoritative speaker, Strong presentation skills, A high degree of self-motivation, A passion for selling, Personal ambition, Strong negotiation skills
Able to work own your own initiative and as part of a team.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Trải qua hơn 21 năm xây dựng và trưởng thành, hiện nay An Phát là một trong những Tập đoàn hoạt động trong lĩnh vực sản xuất nhựa công nghệ cao và thân thiện với môi trường hàng đầu tại khu vực Đông Nam Á.
Với hơn 17 Công ty thành viên trong đó có 4 Công ty đã được niêm yết trên thị trường chứng khoán Việt Nam, chúng tôi đã khẳng định được thương hiệu, uy tín và vị trí của mình để đưa sản phẩm ra thị trường ngoài nước như Châu Âu, Mỹ, Các tiểu vương quốc Ả Rập, Nhật Bản, Hàn Quốc, Singapore, Đài Loan, Philippines…
Đến thời điểm hiện tại, chúng tôi đã hoàn toàn tự tin với năng lực và vị thế cạnh tranh của mình để chuyển sang một giai đoạn phát triển mới với những dự án đầu tư tập trung vào các sản phẩm chủ lực là bao bì thân thiện với môi trường, nhựa kỹ thuật có hàm lượng công nghệ cao, hoá chất và phụ gia ngành nhựa, xơ sợi nhân tạo polyester, nguyên vật liệu đầu vào ngành nhựa...
Thông qua nghiên cứu, sáng tạo và đổi mới; chúng tôi luôn mong muốn đem lại những giá trị tốt nhất cho khách hàng và cổ đông, người lao động của mình.