Việc làm Arena Premier Club (The Arena Travel)

Cập nhật 09/11/2024 15:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Arena Premier Club và Công ty TNHH The Arena Travel
Expert, Customer Loyalty Management (40001620)
Arena Premier Club (The Arena Travel)
1 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 02/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

Responsible for providing knowledge and high professional content in building the design and development of customer retention management framework and coordinating with solution units or related units to develop customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP.

Key Accountabilities (1)
Loyalty management

  • Design and build a customer retention management framework and coordinate with solution units or related units to build customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value.
  • Participate in develop key metrics to manage customer engagement (NPS, engagement metrics,...)
  • Drive customer loyalty and engagement through managing engagement metrics and managing the implementation of a portfolio of actions to improve.
  • Participate in customer retention initiatives in the division, bring detailed design requirements to build/operate the customer engagement platform to other SI/Initiative BAU in the division/bank-wide.

Key Accountabilities (2)
Compliance with regulations and development of internal and institutional relationships

  • Coordinate with departments within the Function to complete assigned tasks.
  • Strictly comply with the Bank's Internal Labor Regulations.
  • Perform work in accordance with policies, regulations, processes, internal instructions, etc. and service quality commitments (SLAs).
  • Train, guide and mentor senior specialists/experts in the team to perform the above tasks and professional skills related to the functions and tasks of the function.

Key Accountabilities (3)
Other Tasks At The Request/direction Of The Direct Manager

Key Relationships - Direct Manager
Director/Senior Manager, Customer Loyalty Management

Key Relationships - Direct Reports

Key Relationships - Internal Stakeholders
Function of the Division, relevant TCB function

Key Relationships - External Stakeholders
TCB's customers and business partners

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • Bachelor degree or MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
  • Language (English): According to the Bank's regulations.

Professional Experience

  • 8+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
  • Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
  • Experience in reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market, ....
  • Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
  • Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value.
  • Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
  • Experience and understanding of change management.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Arena Premier Club và Công ty TNHH The Arena Travel
Arena Premier Club (The Arena Travel) Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 21 Ngõ 4 Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Giữa nhịp sống hối hả, Công ty TNHH Arena Premier Club (The Arena Travel) thấu hiểu mong muốn tận hưởng những giây phút thư giãn bên gia đình và người thân của mỗi người.Với sứ mệnh mang đến những chuyến đi an toàn và tiện lợi, The Arena Travel đã tạo ra người “trợ lý du lịch” luôn đồng hành từ xa cùng bạn, và khiến chuyến đi của bạn trở thành những ký ức đẹp đẽ nhất.

The Arena Travel định hướng phát triển trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ lưu trú và quản lý kỳ nghỉ. Chúng tôi không ngừng nỗ lực để mang đến cho quý khách hàng những trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp và đáng nhớ tại các khu resort, khách sạn và điểm du lịch nổi tiếng trên cả nước và quốc tế.

Với hơn 5 năm hoạt động trong lĩnh vực du lịch, The Arena Travel tự hào cung cấp đa dạng các dịch vụ du lịch:

  • Tour du lịch trọn gói: Khám phá các điểm đến trong trong và ngoài nước với lịch trình hấp dẫn, tối ưu chi phí.
  • Combo nghỉ dưỡng: Đặt phòng khách sạn, vé máy bay, tour du lịch linh hoạt theo nhu cầu của khách hàng.
  • Dịch vụ MICE: Tổ chức hội nghị, hội thảo, sự kiện chuyên nghiệp, đẳng cấp.
  • Du lịch teambuilding: Tăng cường gắn kết tinh thần đồng đội qua những chuyến du lịch độc đáo.
  • Trợ lý du lịch: Trợ lý từ xa luôn đồng hành cùng khách mỗi khi cần.

Những nghề phổ biến tại Arena Premier Club (The Arena Travel)

Bạn làm việc tại Arena Premier Club (The Arena Travel)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Arena Premier Club (The Arena Travel)

Arena Premier Club (The Arena Travel)

Click để đánh giá