Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Lead a team of IT support staffs to provide IT servicesto end-users at TTI's factories in Dau Giay, Dong Nai and other locations whenrequired.
- Troubleshoot incidents, update information, andrestore/deliver IT service requests within Operational Level Agreements/ServiceLevel Agreements, following ITSM best practices.
- Monitoring and updating CMDB to ensure IT inventoryaccuracy and up-to-date.Manage and monitor IT assets and software license management.
- Complying and contributing to IT policies, standards, SOPand guidelines.
- Collaborate with other IT department, users and vendorsto ensure optimal performance and security of IT systems and devices.
- Provide training and guidance to users on IT policies andbest practices, promoting knowledge sharing culture.
- Compliance with Conversation, Feedback and Recognitions(CFRs) method to build up company’s culture.
- Participate in and contribute to IT-related projects andinitiatives, in alignment with the goals and objectives of the organization.
- Research and offer in-dept technical solutions forcomplex problems or projects.
- Evaluating, presenting and discussing with line manageron Objective and Key Results (OKRs)/KPI method in a regular basis.
- Perform ad-hoc support as assigned
Yêu Cầu Công Việc
- Degree in Information Technology / Computer Science orequivalent.
- Certificate in ITIL, MCSA, PMP or CCNA is a plus
- Minimum 6 years of IT experience and at least 2 years in a supervisory or team lead role, with working experience in the administration of computer operating systems, troubleshooting technical problems in asophisticated IT environment, and supporting IT projects.
- Having experience working in a manufacturing environment is an advantage.
- Knowledge of ITIL processes, such as incident, problem, andchange management, is preferred.
- With experience in Manufacturing Industrial Background and new office/siteinfrastructure setup.
- Strong sense of responsibility, continuous improvement and able workindependently.
- Excellent communication, customer service, and problem solving skills
- Team player with good interpersonal, communication and organizational skills.
- Demonstrated ability to learn new technology.
- An above average ability to read, write, and speak English is required
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Asahi Intecc Hanoi Co., Ltd là doanh nghiệp 100% vốn của Nhật Bản, là nhà sản xuất hàng đầu các sản phẩm như: cáp thép không gỉ, siêu mỏng, dây dẫn động mạch vành, các thiết bị y tế trong điều trị tim mạch và một số ngành công nghiệp khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Hưởng đầy đủ quyền lợi BHXH, BHYT, BHTN theo luật lao động Việt Nam;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- 2005: Công ty chi nhánh tại Việt Nam đi vào hoạt động
- 1976: Thành lập công ty tại Nhật
Mission
Tập đoàn Asahi Intecc thiết lập một hệ thống đảm bảo chất lượng áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế về quản lý chất lượng như ISO 13485 và đạt được cũng như duy trì nhiều chứng nhận khác nhau. Hơn nữa, thông qua việc tuân thủ các luật và quy định nghiêm ngặt liên quan đến thiết bị y tế của hơn 100 quốc gia nơi sản phẩm của Asahi Intecc được bán, chúng tôi đã xây dựng một hệ thống đảm bảo chất lượng cho phép cung cấp các sản phẩm chất lượng cao theo yêu cầu của khách hàng.