Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job House's client is a 100% Japanese-owned trading company, currently looking to recruit a CS Staff (Customer Service) with the following job responsibilities:
- To process international sales orders
- To purchase the goods and materials from different countries through company net-work system
- To manage goods receipt at warehouse in Hong Kong and Vietnam
- To manage delivery schedule to meet customer requests
- To arrange the shipments, import and export activities under VN customs rule in coordination with forwarders
- To co-ordinate with other Departments for customer’s support (customer inquiries, complaints, credit problems…)
- Any other tasks assigned by manager from time to time
Benefits Offered:
- Successful candidate will be offered a GOOD REMUNERATION PACKAGE, and chances to work in a professional working environment
- Working time: 8:00 ~ 17:00 from Monday to Friday
- Bonus (2~4 months salary 1 year)
- External insurance (up to 2.5 million / visit)
- Traveling abroad or domestic resorts
- Or have events and team building in the company
Yêu Cầu Công Việc
- Female, under 30 years old. Welcome Fresher
- University graduated (Foreign Trade University, Economics University, Hanoi University, University of Commerce… preferable)
- Good English communication, strong negotiation skills. Priority will be given to candidates with Japanese language skills.
- Preference will be given to candidates with an import-export orientation
- Smart and logical thinking, ability to work independently
- Capable of working under high pressure
- Trust, dynamic, hard-working and high responsibilities, eager to learn and good personality
- Have strong passion and long term oriented career path in import/export, logistics and SCM business
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Dưới 30
- Lương: 13 Tr - 15 Tr VND
Công ty TNHH Bao Bì ATLANTIC thành lập và đi vào hoạt động năm 2014, có trụ sở tại Thị trấn Đạo Đức – Huyện Bình Xuyên – Tỉnh Vĩnh Phúc. Với trang thiết bị, máy móc tiên tiến, hiện đại của Việt Nam, Trung Quốc và Đài Loan. Các sản phẩm của Công ty bao gồm các loại bao bì nhựa với chất liệu HD, PE, PP, Túi xốp, Túi siêu thị, Túi, tấm cuộn nilon phục vụ các ngành Xây dựng, Nông nghiệp, Công nghiệp....Bao bì in đủ màu sắc, maket theo yêu cầu với các loại hàng đặc chủng như đựng đá sỏi xuất khẩu sang các thị trường khó tính, yêu cầu cao về độ bền chắc của sản phẩm
Review ATLANTIC
Nhân viên thân thiện, chỗ làm việc luôn được lau dọn sạch sẽ, Leader hòa đồng, thân thiện, nhiệt tình chỉ bảo, có tinh thần trách nhiệm(rv)
Môi trường năng động, có nhiều sự phát triển cho các bạn trẻ muốn phát huy về vốn từ ngữ. Sự nhiệt tình, độ thân thiết cao từ nhân viên của công ty.(rv)