Việc làm Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam

Cập nhật 04/07/2024 10:53
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam
[HCM] Nhân viên Kinh doanh Hàng hóa hàng không - Cargo Sales Executive
Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

  • Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
  • Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
  • Monitor space availability ex hub for sales orientation.
  • Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
  • Support Manager to develop other products within AVS2 team.
  • Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
  • The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
  • Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
  • Work with team and airlines principal for space from hub.
  • Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
  • Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
  • Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
  • Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
  • Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
  • Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
  • Making the weekly/monthly report as required.
  • Working location: 30 Phan Thuc Duyen, ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City.

BENEFITS

  • Competitive salary and attractive benefits.
  • 15 days of annual leave and holidays according to Government regulations.
  • Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
  • Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).

Yêu Cầu Công Việc

REQUIREMENTS

  • Having at least 2-3 years of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
  • Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
  • Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
  • Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
  • Prefer candidates who have IATA certificate
  • Fluent in English and Vietnamese
  • Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
  • Strong communication and customer focus.
  • Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Positive attitude and a willingness to learn.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam
Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 25, ngõ 343 Đội Cấn, P.Liễu Giai, Q. Ba Đình, TP. Hà Nội

DecorBeton VN chuyên cung cấp và thi công các sản phẩm Bê Tông Trang Trí và Phủ sàn công nghiệp. Là nhà phân phối độc quyền các sản phẩm Bê tông trang trí của các hãng thương hiệu nổi tiếng nước ngoài, là địa chỉ tin cậy nhất của quý khách hàng. Tất cả các nguyên vật liệu đều được nhập từ nước ngoài với đội ngũ chuyên gia lành nghề, công nhân chuyên nghiệp trong ngành.

Sản phẩm của Decor Beton được sử dụng cho các công trình nhà cao tầng, biệt thự, khu công nghiệp, trung tâm thương mại, showroom, công trình công cộng…được đảm bảo độ bền trên 10 năm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng BHYT, BHTN,...theo quy định nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Dã ngoại
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập từ năm 2012, Công ty TNHH Bê tông trang trí Việt Nam là nhà thầu thi công chuyên nghiệp và là đối tác liên doanh với hãng Bomanite (USA) và Grasscrete (UK) để sản xuất vật liệu và thi công trong lĩnh vực Bê tông trang trí tại Việt Nam

Mission

  • Chúng tôi sẽ đến khảo sát công trình, dự án của quý khách để giúp quý khách chọn lựa màu sắc cũng như thiết kế thích hợp nhất. Chúng tôi luôn cam kết phục vụ khách hàng với phương châm “Nhanh, Bền, Đẹp”.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam

Công Ty TNHH Bê Tông Trang Trí Việt Nam

Click để đánh giá