In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.
- Client Representation and Coordination:
- Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
- Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
- Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
- Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
- Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
- Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
- Manage internal issues related to operations.
- Data Analysis and Performance Monitoring:
- Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
- Monitor and track KPIs through established systems.
- Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
- Additional Responsibilities:
- Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.
- Working time: Monday - Saturday
- Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
- Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
- Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
- Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
- Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
- Strong stakeholder management skills.
- English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
Sức khỏe là tài sản quý giá nhất của con người. Để đảm bảo sức khỏe tốt, con người rất cần nguồn thực phẩm sạch từ thiên nhiên. Đó chính là điều kiện để con người được phát triển tốt nhất và đóng góp toàn bộ nhân lực lẫn trí tuệ cho đất nước.
Như chúng ta đã biết, thực vật là nguồn thực phẩm sạch và thân thiện với con người. Với tiêu chí chất lượng cao và đảm bảo đầy đủ chất dinh dưỡng, hạt đậu là nguyên liệu mà chúng tôi lựa chọn.
Quý khách hàng thân mến, chắc hẳn trong chúng ta ai cũng trải qua những giai đoạn khó khăn kinh hoàng: sức khỏe suy yếu, nguồn thực phẩm thiếu thốn, giá thành thực phẩm tăng cao. Vì lẽ đó, chúng tôi thấu hiểu con người cần nguồn thực phẩm thiết yếu trong bất kỳ hoàn cảnh nào với giá cả phải chăng, đảm bảo đầy đủ dinh dưỡng cho một sức khỏe tốt.
Beany Food khao khát trở thành một thương hiệu nhân văn và gắn bó bền vững với con người với các tiêu chí:
- Đem lại nguồn thực phẩm tốt
- Đảm bảo giá thành ổn định
- Chất thải tái sử dụng, thân thiện với môi trường
Con người và thiên nhiên có mối quan hệ gắn bó với nhau. Tạo hóa đã ban cho chúng ta những nguồn dinh dưỡng sạch thì con người cần phải giữ gìn và khai thác đúng cách. Để đảm bảo giá trị dinh dưỡng tốt nhất từ hạt đậu, chúng tôi xây dựng quy trình sản xuất khép kín, dây chuyền hiện đại và đạt chuẩn tiêu chuẩn chất lượng quốc tế.
Một lần nữa, chúng tôi tin rằng sản phẩm của Beany Food xứng đáng là bạn đồng hành trong mỗi bữa ăn của mọi gia đình.