Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Có tiền thân là Công ty Cổ phần Sản xuất và Thương Mại S Việt, là một trong những doanh nghiệp Việt Nam tiên phong trong lĩnh vực sản xuất chất tẩy rửa gia dụng. Với 14 năm kinh nghiệm, chúng tôi đã và đang dần khẳng định vị thế của mình: Trở thành doanh nghiệp sản xuất chất tẩy rửa Việt Nam được nhiều người tin tưởng sử dụng nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Với sứ mệnh tiên phong, S Việt AAB mang tới cho các gia đình Việt Nam những sản phẩm, hàng hóa tiêu dùng chất lượng tốt nhất, theo tiêu chuẩn quốc tế. Đem lại giá trị tiêu dùng cao nhất, đảm bảo an toàn cho người sử dụng và thân thiện với môi trường.