Mô tả công việc
Merchandising Executive is responsible for driving sales and profitability through effective merchandising strategies and product assortments.
Online Delivery
- Responsible for strategies and sales revenue on e- commerce platforms and websites
- Coordinate with partners to kick off each project in the year
- Close/ open stores follow OP schedule or support in emergency cases
- Manage, Select & list products for Online Delivery Menu (Update selling price, Remove stopped selling or unavailable stock items, selling seasonal item, update promotion monthly)
- Register with partners to apply delivery services to new stores opening and also support password and ID information for SM to access management App
E- voucher
- Coordinate with partners to solve issues during execution period
- Manage and release SOPs for using vouchers
- Negotiation with partner about comission, workflow, e- voucher reward campaigns and others project to achieve target in the year
- Deal with the brand to maximize sales Voucher GS25
E- Wallet
- Manage monthly data to analyze and evaluate the market
- Negotiation with partner about comission, workflow and promotion monthly
- Coordinate with partners to solve issues during execution period (refund money, error transaction,etc)
- Manage and release SOPs for using e- wallet
Advertising and Other Income (Payoo, Momo cash- in,...)
- Payoo, Momo cash- in: Manage cashing in/out services, make payments and buy phone cards, etc (Coordinate with partners to solve issues during execution period)
- LCD/Wifi Marketing/POSM/ activation space: Utilize venues where agencies or brands can utilize advertising to negotiate rental agreements.
- Organize new initiatives and stay current with service industry trends.
- Perform other tasks as assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
Experience in product selection and assortment planning, negotiation, and partner management
In- depth understanding of retail industry trends, consumer behavior, market dynamics, and FMCG market situation.
Strong analytical and critical thinking skills
Results- oriented mindset and track record of achieving sales and profitability targets
Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing,Trade or a related field
At least 02 years of experience working as a E- merchandiser or buyer at a supermarket, minimart, or working in E- commerce Field.
Quyền lợi
Special health insurance package of GS25.
Teambuilding, happy hour
Free items at the office (tea, coffee,...)
12 annual leaves/year.
Small holiday bonuses + birthday gifts
Convenient sales facilities right at the office.
13th- month Salary
Attractive salary.
Working in a dynamic and fast- growing environment with many opportunities for promotion and development.
100% salary in 2 months of probation.
Company‘s computer provided
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-23 02:15:03
BTM Global chuyên cung cấp dịch vụ tư vấn, tích hợp và triển khai hệ thống Oracle NetSuite ERP & CRM cho doanh nghiệp trên nền tảng điện toán đám mây. Bên cạnh đó, chúng tôi còn mang đến các giải pháp POS & E-Commerce cho ngành bán lẻ từ chuỗi cửa hàng nhỏ lẻ đến những tập đoàn bán lẻ nổi tiếng trên thế giới.
Thông qua quá trình tư vấn, phát triển, triển khai và hỗ trợ vận hành, chúng tôi có được cái nhìn tổng thể về nhu cầu hiện tại, định hướng phát triển lâu dài của doanh nghiệp, giúp doanh nghiệp thành công và phát triển.
Công việc của chúng tôi không chỉ đơn giản là công nghệ. Khách hàng chọn chúng tôi vì các giải pháp của chúng tôi mang tính toàn diện và đội ngũ kỹ thuật giàu kinh nghiệm chuyên môn.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm y tế gia đình.
- Bảo hiểm nhân thọ của nhân viên.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 29/08/2007
Mission
BTM Global – Đối tác chuyên nghiệp, luôn thấu hiểu nhu cầu và cung cấp dịch vụ tốt nhất cho Doanh nghiệp.
Chúng tôi cam kết mang đến những giải pháp công nghệ hiện đại và chất lượng nhất.
Xem những chia sẻ chân thật đến từ các nhà sáng lập BTM Global để hiểu thêm về lịch sử hình thành, cùng với những động lực và triết lý của BTM Global - “Tạo cơ hội để thử thách bản thân, cam kết phục vụ khách hàng, quan tâm đến phúc lợi của nhân viên và sẵn sàng hỗ trợ những người kém may mắn”.