Mô tả công việc
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment.
- Attractive remuneration and insurance package.
- Meals and laundry are provided by the hotel.
- Opportunity to join international training and development programs.
- Special food and beverage discount.
- Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
- Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
- Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.
Yêu cầu công việc
• Support in drive online revenue growth by implementing effective ecommerce strategies that capture new customer segments and expand market reach.
• Optimize the entire ecommerce journey, from initial lead generation to booking and post-purchase engagement, to enhance conversion and retention rates.
• Maintain and oversee ecommerce platforms, ensuring accuracy in product listings and pricing.
• Act as a key support for the Director of Revenue, ensuring booking quality, accuracy, and optimal data input into the PMS.
• Regularly monitor and analyze key performance metrics to track progress, identify trends, and make data-driven recommendations for boosting sales and customer engagement.
• Assist in conducting research to assess market trends, competitor pricing, and availability, informing future pricing strategies and contract renewals.
• Support and implement strategic initiatives to maximize occupancy and revenue.
• Ensure adherence to defined ecommerce strategies, including brand consistency, hotel ranking on OTAs, and accurate representation of our offerings.
• Collaborate with the Marcom and Sales teams to deliver targeted marketing campaigns to guests, maximizing reach and conversion rates through ecommerce channels.
• Prepare and present reports on ecommerce performance, documenting key insights and progress toward revenue goals.
Yêu cầu hồ sơ
• Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or a related field.
• Skilled in using SAP Finance system for accounts payable functions and financial operations.
• Able to communicate in English, both verbally and in written documents.
• Minimum of 1-3 years of experience in accounts payable or financial roles, preferably in the hospitality industry.
• Strong attention to detail and ability to meet strict deadlines.
• Excellent communication and leadership skills, with the ability to supervise and train staff.
• Integrity and discretion in handling confidential financial, staff, and client data.
BTM Global chuyên cung cấp dịch vụ tư vấn, tích hợp và triển khai hệ thống Oracle NetSuite ERP & CRM cho doanh nghiệp trên nền tảng điện toán đám mây. Bên cạnh đó, chúng tôi còn mang đến các giải pháp POS & E-Commerce cho ngành bán lẻ từ chuỗi cửa hàng nhỏ lẻ đến những tập đoàn bán lẻ nổi tiếng trên thế giới.
Thông qua quá trình tư vấn, phát triển, triển khai và hỗ trợ vận hành, chúng tôi có được cái nhìn tổng thể về nhu cầu hiện tại, định hướng phát triển lâu dài của doanh nghiệp, giúp doanh nghiệp thành công và phát triển.
Công việc của chúng tôi không chỉ đơn giản là công nghệ. Khách hàng chọn chúng tôi vì các giải pháp của chúng tôi mang tính toàn diện và đội ngũ kỹ thuật giàu kinh nghiệm chuyên môn.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm y tế gia đình.
- Bảo hiểm nhân thọ của nhân viên.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 29/08/2007
Mission
BTM Global – Đối tác chuyên nghiệp, luôn thấu hiểu nhu cầu và cung cấp dịch vụ tốt nhất cho Doanh nghiệp.
Chúng tôi cam kết mang đến những giải pháp công nghệ hiện đại và chất lượng nhất.
Xem những chia sẻ chân thật đến từ các nhà sáng lập BTM Global để hiểu thêm về lịch sử hình thành, cùng với những động lực và triết lý của BTM Global - “Tạo cơ hội để thử thách bản thân, cam kết phục vụ khách hàng, quan tâm đến phúc lợi của nhân viên và sẵn sàng hỗ trợ những người kém may mắn”.