Việc làm Công ty TNHH CAVI Express

Cập nhật 19/08/2024 23:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH CAVI Express
Operation Manager (Nationality. Japanese)
Công ty TNHH CAVI Express
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 14/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- tầng 17 và 20 toà nhà VTC Online, số 18 phố Tam Trinh, Minh Khai, Hai Bà Trưng, Hà Nội.
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Cao Đẳng

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

2 - 3 năm

JobsGo

Ngày đăng tuyển

13/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

1

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Tiếng Anh Tiếng Nhật
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

Quản Lý Điều Hành

Mô tả công việc

  • Build, lead, and manage the operations team, providing guidance and support to ensure high performance.
  • Develop and implement operational strategies to support business objectives and improve efficiency.
  • Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client’s KPIs and targets.
  • Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
  • Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
  • Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
  • Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
  • Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.

Yêu cầu công việc

  • Nationality: Japanese
  • Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or related fields.
  • Minimum of 3 years of experience in operations management, preferably in the BPO industry.
  • Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
  • Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
  • In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
  • Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
  • Proficiency in English and Japanese.

Quyền lợi được hưởng

  • Salary: Negotiable
  • Housing allowance; lunch allowance & transportation allowance.
  • Promotion opportunities
  • Periodical bonus: twice/year
  • Position promotion, salary review: once/year
  • 13th month salary
  • Insurances followed Vietnamese Labor Law
  • Bonuses, gifts for Holidays
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH CAVI Express
Công ty TNHH CAVI Express Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
339/22 Nguyễn Thái Bình, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH CAVI Express - Xây dựng một môi trường lành mạnh, trung thực và nỗ lực từng ngày, chúng tôi đem hàng hóa đi đến tận tay người nhận. Góp phần đẩy nhanh xúc tiến thương mại trong nước và quốc tế! 

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH CAVI Express

Bạn làm việc tại Công ty TNHH CAVI Express? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH CAVI Express

Công ty TNHH CAVI Express

Click để đánh giá