TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
At TikTok, our people are humble, intelligent, compassionate and creative. We create to inspire - for you, for us, and for more than 1 billion users on our platform. We lead with curiosity and aim for the highest, never shying away from taking calculated risks and embracing ambiguity as it comes. Here, the opportunities are limitless for those who dare to pursue bold ideas that exist just beyond the boundary of possibility. Join us and make impact happen with a career at TikTok.
Description
E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Quality Assurance Specialist to be responsible for maintaing an effective QA processes within the service delivery team. For new country launch, the role is also responsible for the SOP setup, local language translation, system and process test to meet the launch readiness requirements.
Roles & Responsibilities
- Ensure quality framework is in place based on the business types/facts by coordinating across regions and stakeholders.
- Implement clear overall quality strategy with scalable process, tools and systems that allow efficient monitoring of performance versus target.
- Access quality issues, conduct root cause analysis, recommend insights, develop improvement plans, and collaborate with operations team to improve quality performance.
- Research and understand customer expectations and needs to drive their satisfaction.
- Identify and develop individualized and group training plans to address varying needs.
- Effectively communicate updates and developments with team members, trainers and management.
- Produce statistical reports and insights on quality performance.
- Proactively identify and resolve issues impacting the service delivery team by working with team, peers, and management.
- Implement policies and processes to ensure a positive, productive work environment, build team morale, and recognize employee achievements.
- Contribute to special projects, that enhance the business, including projects involving root-cause analysis of weak performance metrics, service readiness projects, and tools projects as assigned or requested by management.
- Conduct trend analyses on customer satisfaction and other core measurements. Implement strategies to improve future operation results.
- Work with the Readiness, SOP, Training and System teams to optimize new and existing processes impacting customers/sellers/creators.
- Maintain the weekly/monthly/bi-monthly reviews with teams and internal stakeholders.
Qualifications
- BA/BS degree or equivalent practical experience.
- Experience building, managing and influencing relationships with internal stakeholders, using data to generate insights and solving complex problems.
- People-oriented, self-motivated and able to thrive in ambiguity and in a matrix environment.
- Ability to function independently and within team environment
- Experience in eCommerce or marketplace platform is a plus.
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Chemtech Co.,Ltd là nhà sản xuất polyetylen liên kết ngang (XLPE), có trụ sở tại Bình Dương, Việt Nam. Công ty là doanh nghiệp tư nhân với 100% vốn đầu tư của Thái Lan.
Chemtech là công ty con của Thai Plastic and Chemicals Public Co., Ltd (TPC), nhà sản xuất PVC lớn nhất Đông Nam Á. Cả hai đều thuộc Tập đoàn SCG, một trong những tập đoàn lớn nhất Thái Lan.
Chemtech là nhà sản xuất XLPE đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam theo quy trình Sioplas (hai thành phần). Thông qua phát triển sản phẩm của riêng mình và làm việc chặt chẽ với yêu cầu của khách hàng.
Chemtech đạt được danh tiếng lớn về chất lượng và nguồn cung đáng tin cậy từ cả khách hàng trong và ngoài nước. Năm 2010, với công suất 9.000 tấn/năm, chúng tôi bán sản phẩm của mình cho các công ty sản xuất cáp có uy tín ở nhiều quốc gia như Việt Nam, Thái Lan, Malaysia, Singapore, Sri Lanka, Ấn Độ, Pakistan và một số quốc gia ở Nam Mỹ. Sản phẩm của chúng tôi cũng đang được thử nghiệm ở các khu vực khác như Trung Đông và Châu Phi.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN,
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Chemtech được thành lập vào tháng 10 năm 2004 với năng lực sản xuất 2.400 tấn/năm theo quy định của pháp luật Việt Nam và bắt đầu vận hành thương mại vào tháng 9 năm 2005.
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng