Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Chemtech Co.,Ltd là nhà sản xuất polyetylen liên kết ngang (XLPE), có trụ sở tại Bình Dương, Việt Nam. Công ty là doanh nghiệp tư nhân với 100% vốn đầu tư của Thái Lan.
Chemtech là công ty con của Thai Plastic and Chemicals Public Co., Ltd (TPC), nhà sản xuất PVC lớn nhất Đông Nam Á. Cả hai đều thuộc Tập đoàn SCG, một trong những tập đoàn lớn nhất Thái Lan.
Chemtech là nhà sản xuất XLPE đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam theo quy trình Sioplas (hai thành phần). Thông qua phát triển sản phẩm của riêng mình và làm việc chặt chẽ với yêu cầu của khách hàng.
Chemtech đạt được danh tiếng lớn về chất lượng và nguồn cung đáng tin cậy từ cả khách hàng trong và ngoài nước. Năm 2010, với công suất 9.000 tấn/năm, chúng tôi bán sản phẩm của mình cho các công ty sản xuất cáp có uy tín ở nhiều quốc gia như Việt Nam, Thái Lan, Malaysia, Singapore, Sri Lanka, Ấn Độ, Pakistan và một số quốc gia ở Nam Mỹ. Sản phẩm của chúng tôi cũng đang được thử nghiệm ở các khu vực khác như Trung Đông và Châu Phi.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN,
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Chemtech được thành lập vào tháng 10 năm 2004 với năng lực sản xuất 2.400 tấn/năm theo quy định của pháp luật Việt Nam và bắt đầu vận hành thương mại vào tháng 9 năm 2005.
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng