Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Công Ty TNHH Cơ Khí Seiki Việt Nam gia công cơ khí, gia công tấm, xử lý và tráng phủ kim loại. Sản xuất các loại tủ điện, tủ nguồn. Với hệ thống máy móc hiện đại, đội ngũ nhân viên tay nghề cao, Seiki Việt Nam là một trong những đơn vị đi đầu trong lĩnh vực gia công cơ khí chính xác theo yêu cầu với các dịch vụ:
◆ Gia công cơ khí chính xác: Bánh răng, chi tiết máy, linh kiện điện tử, phụ tùng máy móc,..
◆ Gia công khuôn mẫu: Khuôn mẫu, khuôn xốp, khuôn đúc, khuôn nhựa, khuôn dập vuốt,..
◆ Gia công đồ gá: Đồ gá tiện, đồ gá hàn, đồ gá lắp ráp, đồ gá kiểm tra, đồ gá phay,..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Uy tín: Cung cấp sản phẩm đúng chất lượng, đạt tiêu chuẩn, đúng hẹn, đúng yêu cầu của quý khách.
- Chuyên nghiệp: Đội ngũ công nhân viên lành nghề, có kinh nghiệm trong lĩnh vực gia công cơ khí, hệ thống xưởng sản xuất rộng lớn, hiện đại.
- Tận tâm: Tư vấn miễn phí mọi thông tin về dịch vụ, đảm bảo đưa ra mức giá hợp lý, với nhiều ưu đãi hấp dẫn.