About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Coating P. Materials Co., Ltd. (CPMC) được thành lập vào năm 1988 tại Đài Trung, chuyên cung cấp nhựa PU cho ngành phủ, từ đó lấy tên "Coating" để phản ánh những giá trị cốt lõi từ những ngày đầu. Sau 30 năm phát triển, vào năm 2015, công ty đổi tên thành "Coating P. Materials" để tiếp tục khẳng định sự tập trung vào ngành phủ và mang đến một thông điệp về sự phát triển bền vững, với chữ "P." đại diện cho những giá trị lịch sử và kỳ vọng trong tương lai.
Với tầm nhìn trở thành nhà cung cấp hàng đầu về vật liệu thân thiện với môi trường, CPMC cam kết phát triển các sản phẩm có giá trị gia tăng và mang đến dịch vụ chất lượng cao cho khách hàng toàn cầu. Sản phẩm của công ty được ứng dụng rộng rãi trong các ngành công nghiệp như may mặc, thực phẩm, xây dựng, vận tải, giáo dục, thể thao và y tế cao cấp.
Triết lý quản lý của CPMC tập trung vào việc tạo ra giá trị bền vững, chia sẻ thành quả với nhân viên và phát triển lâu dài, đồng thời bảo vệ môi trường và duy trì sự cân bằng giữa các bên liên quan. Công ty cũng đặc biệt chú trọng đến nghiên cứu và phát triển (R&D) và mở rộng quy mô toàn cầu thông qua các văn phòng và đối tác phân phối, nhằm mang lại giải pháp tối ưu cho khách.