Mô tả công việc
Administrative and coordination
• Manage the General Manager’s diary to co-ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
• Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
• Take minutes at the Executive Committee Meeting
• Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
• Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
• Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
• Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
• Co-ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
• Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
• Maintain systematic up-to-date filing and tracing systems
• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ personal files kept in the General Manager’s office
• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ leave record
• Maintain and update ‘Manager-On-Duty’ schedule
• Prepare monthly financial data reports
• Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
• Manage and upkeep the functionality and cleanliness of the office
• Ensure adequate stock of office stationery
• Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.
Quyền lợi được hưởng
· Friendly Accommodation and Nutitrious meals
· Free uniform
· Monthly service charge
· Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
· Develop your talent through learning programs by Academy Accor
· Dynamic working environment
· Participate in activities: birthday party, year-end party, sports...
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor education in Hospitality Management, Business Management or related field
• Minimum 2 years of secretarial experience
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Self-motivated and energetic
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Interested candidate kindly apply on Hoteljob
Công ty TNHH Compal (Việt Nam) là Công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài (Đài Loan), là doanh nghiệp trong danh sách Top 500 công ty hàng đầu thế giới, danh sách Top 100 công ty công nghệ toàn cầu, là công ty xếp hạng thứ ba tại Đài Loan, chuyên sản xuất máy tính xách tay, các thiết bị ngoại vi, thiết bị thông minh khác như đồng hồ thông minh, xe hơi thông minh,…
Compal Electronics vinh dự được xếp hạng thứ 10 trong iF’s WORLD DESIGN INDEX 2023, bảng xếp hạng các công ty trên toàn thế giới về sự sáng tạo và thiết kế xuất sắc. Đáng chú ý, Compal còn giữ vững vị trí số 2 nổi bật trên toàn cầu ở hạng mục máy tính. Với 17 danh hiệu nổi bật trên chín hạng mục thiết kế, điều này đánh dấu những chiến thắng liên tiếp trong hơn một thập kỷ của Compal với tổng cộng 135 thiết kế iF chiến thắng. Giải thưởng nêu bật cam kết không ngừng nghỉ của Compal đối với những đổi mới mang tính nhân văn và thiết kế sâu sắc.