Competition Team Technology Việt Nam ★ 5.0

Quảng Ninh
500 - 1.000 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Competition Team Technology Việt Nam

Kỹ thuật
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Competition Team Technology Việt Nam

Cập nhật 19/12/2024 15:54
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Competition Team Technology (Việt Nam)
Manager, Quality Control - Business Development, Shopee
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Develop and Implement Quality Standards:
  • Lead the creation and implementation of comprehensive quality standards for all product categories, including FMCG, fashion, electronics, and lifestyle products.
  • Ensure the standards align with customer expectations, regulatory requirements, and industry best practices.
  • Regularly review and update the quality standards to reflect product evolution, market changes, and emerging compliance requirements.
  • Inbound Product Inspection:
  • Monitor the quality of ongoing product lines in inventory, ensuring consistency in quality across all batches.
  • Analyze customer feedback and return data to identify trends in product quality and adjust inspection protocols or escalate issues through the Sourcing team.
  • Ongoing Product Quality Consistency:
  • Monitor the quality of ongoing product lines in inventory, ensuring consistency in quality across all batches.
  • Analyze customer feedback and return data to identify trends in product quality and adjust inspection protocols or escalate issues.
  • Compliance and Risk Management:
  • Ensure all products meet relevant safety regulations and legal requirements before being sold on the platform.
  • Conduct risk assessments for new product categories and implement measures to mitigate potential quality issues.
  • Customer Complaint Resolution:
  • Collaborate with the customer service team to investigate and resolve quality-related customer complaints.
  • Use customer feedback to refine quality standards and improve supplier quality.
  • Other tasks/duties assigned by Head of Department/ Line Manager.

Requirements

  • Bachelor's degree in business, supply chain management, or a related field (preferred).
  • 4-6 years of experience in quality control. Experience in e-commerce, retail.
  • Leadership experience, with the ability to develop and lead a QC team.
  • Proven ability to develop and implement quality standards for diverse product categories.
  • Excellent analytical and problem-solving skills, with a focus on continuous improvement.
  • Excellent communication, interpersonal abilities and collaborative attitude.
  • Strong organizational and time management skills to handle multiple purchasing order and suppliers.
  • Ability to work effectively in a team and adapt to changing priorities.
  • High ethical standards and integrity in procurement practices.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Competition Team Technology (Việt Nam)
Competition Team Technology Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô CN-05, Khu công nghiệp Đông Mai, Phường Đông Mai, Thị xã Quảng Yên, Tỉnh Quảng Ninh, Việt Nam

CÔNG TY TNHH COMPETITION TEAM TECHNOLOGY (VIETNAM) (CTTV) THUỘC TẬP ĐOÀN FOXCONN-TẬP ĐOÀN HÀNG ĐẦU THẾ GIỚI VỀ SẢN XUẤT CÁC SẢN PHẨM LIÊN QUAN TỚI MÁY TÍNH, CÔNG NGHỆ THÔNGTIN, HÀNG TIÊU DÙNG, LINH KIỆN Ô TÔ, THIẾT BỊ BÁN DẪN VÀ CÔNG NGHỆ BẢO VỆ MÔI TRƯỜNG...


Review Competition Team Technology Việt Nam

5.0
1 review

10/11/2024
Nhân viên tại Quảng Ninh

Môi trường làm việc sạch sẽ, mát mẻ, đồng nghiệp thân thiện, chế độ phúc lợi tốt, được tham gia BHYT, BHXH (VNW)

Bạn làm việc tại Competition Team Technology Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Competition Team Technology Việt Nam

Competition Team Technology Việt Nam

Click để đánh giá