Mô tả công việc
· Communicate with the customer (factory / manufacturer; trader; buyer, etc.) to receive, handle inspection activities (booking information, quotation, customer feedback, etc.) in accordance with the procedures and requirements specified by TÜV Rheinland and / or customers.
· Prepare the required documents, monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Communicate and coordinate with internal/ external parties to assure the projects are planned, prepared and conducted timely and smoothly in compliance with all applicable requirements.
Complete project handling (quotation, order, planning / scheduling, closing, invoice) via TÜV Rheinland systems and tools or clients’ systems if required.
Yêu cầu công việc
· At least 01 year experience in administrative / coordination role and/or projects-related role.
· Experience at working both independently and in a team-oriented, collaborative environment is essential and dealing with high position people.
· Basic knowledge of ISO requirements procedures.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
· Good communication, negotiation and customer service skills.
· Good time and project management skills.
·Good problem solving, statistic and analytical skills.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
LOGIVAN là một công ty start-up được tài trợ 7,9 triệu đô trong lĩnh vực vận tải. Ứng dụng công nghệ của chúng tôi thay đổi cách mọi người đặt xe tải, giúp nền kinh tế Việt Nam phát triển và quan trọng nhất là cải thiện cuộc sống của 40.000 tài xế xe tải trong hệ thống.
LOGIVAN muốn cho bạn cơ hội trở thành một phần của team năng động và dùng khả năng của bạn để góp phần xây dựng một phần tương lai của Việt Nam.