- Work with Brand Manager and Marketing/Brand team to build local digital platforms (Facebook, websites, etc.), leveraging brand existing assets (Instagram, YouTube) to adapt for the market while maintaining the brand guidelines and global alignment across channels
- Translate press release, press kit, product information, website information.
- Monitor competitors' PR/Digital activities, growth and market trends on a monthly basis and have an action plan and proposal according to the market movement
- Consolidate press/online clippings and monthly reports
- Manage product seeding, product information, press release following the brand calendar to maximize brand exposure and awareness
- Organize, plan and execute retail events while working closely with counters/stores to ensure seamless operation and making sure all the brand guidelines/standards are followed through
- Assist counters/stores in organizing counter activities, VIP events and instore experience
- Support EC team related to inventory, gifting, livestream.
2. Admin tasks:
Mainly in charge in the paper works:
- Contracts, proposal, payment request and any other request/orders.
- Manage PR stocks and arrange PR stocks when in-need
- Support event setup, makeup/fashion show, private sales event, store opening and other logistics tasks.- The internship for this position lasts at least 6 months.
- Bachelor's Degree or equivalent advanced diploma in the Marketing field.
- At least 03 months of marketing experience, preferably in the luxury/cosmetics-goods industry
- Good spoken and written English
- Good communication and interpersonal skills
- Good computer skills
- Well-groomed and poisedChăm sóc sức khoẻ
Social insurance, health insurance, unemployment insurance - from starting date
Đào tạo
Eligible to participate in both offline and online courses to enhance soft skills.
Máy tính xách tay
Laptop provided by company
Công ty TNHH Công Nghệ Và Truyền Thông IIT (IITTECHCOM) là một trong những đơn vị đi đầu về thiết kế website, cung cấp phần mềm và marketing tổng thể. Được thành lập vào năm 2016, mở đầu là dịch vụ khách sạn, du lịch, nhà hàng. Hiện nay IIT TECHCOM đã mở rộng với hệ sinh thái vô cùng đa dạng. Với quyết tâm đem đến những giá trị tốt nhất và hài lòng tối đa cho khách hàng, IITTECHCOM luôn lắng nghe và tiếp thu các ý kiến đóng của khách hàng để xây dựng những sản phẩm tối ưu nhất, thân nhiện nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2016, mở đầu là dịch vụ khách sạn, du lịch, nhà hàng.
Mission
Với quyết tâm đem đến những giá trị tốt nhất và hài lòng tối đa cho khách hàng, IITTECHCOM luôn lắng nghe và tiếp thu các ý kiến đóng của khách hàng để xây dựng những sản phẩm tối ưu nhất, thân nhiện nhất.