Mô tả công việc
Job brief
We are looking for a Restaurant Assistant Manager to ensure all daily activities run smoothly and efficiently.
Restaurant Assistant Manager responsibilities include ordering kitchen utensils and equipment based on our needs, managing contracts and payroll and supervising restaurant staff performance. To be successful in this role, you should be familiar with restaurant operations and have a good understanding of what makes a great customer service. You should also be available to work within opening hours, including weekends and holidays.
Ultimately, you will help minimize operating costs, boost our employee retention and deliver a positive dining experience for our guests.
Report to: Restaurant Manager
Job brief
1. ADMINISTRATION PROCEDURES
• Operating the restaurant according to the company's standards.
• Ensure restaurant operations comply with licensing and safety regulations.
• Proposing a plan to attract traffic.
• Updating customer data, being attractive more returning customers.
• Working with suppliers (spirits, wines,...) and purchasing dept for ordering process.
2. DAILY OPERATION
• Monitoring all restaurant activities taking place, including cleaning, maintenance,...
• Handling customer complaints with the motto of always giving priority to customers.
• Interaction with customers, create regular customer data, keep them posted for any news about promotions, events,...making good relationships with our customers.
• Monitoring and supervising all employees in the team about SOP
• Participating in inventory bar, ops,... adjust par level depending on the situation, ensuring optimization of raw material costs and other costs.
3. HUMAN RESOURCES
• Making roster and job assignment to employees, ensure running OPS smooth and well organized.
• Recording the AL, PO, OT, ... based on the company policy issued, work with accountants to align payroll for employees.
• Participating in recruiting personnel for the operation.
• Participating in employee training from skills, knowledge, SOP, upsell skills, customer interaction skills, ... or based on the company's training document
• Evaluating staff’s performance monthly by testing knowledge, reviewing their performance in the past of month, since then to upgrade the service to outstanding services.
4. OTHER
• Participating in giving ideas and marketing strategies for the restaurant, coordinate with the marketing department to organize events, promotions,...
• Collaborate with the kitchen and bar to find the upgrade or change the dish accordingly.
• Looking for some event sponsors from brand suppliers to attract more traffic and minimize costs.
Quyền lợi được hưởng
Benefits
- BENEFITS FULL-TIME EMPLOYEE
- Working time 8 hours/day, 1 day off/week
• Uniform and Duty meals provided by the Company
• Insurance followed based on Labor Law
• Associated discount for F&B consumption
• Working in dynamic environment with a fusion of Restaurant, Bar, Café in an international standards
Yêu cầu công việc
• Work experience as a Restaurant Assistant Manager or similar role in the hospitality industry
• Demonstrated ability to interact with customers, employees
• Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Familiarity with restaurant management software
• Communication and team management abilities
• Availability to work within opening hours (e.g. evenings, holidays, weekends)
• Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
• 3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experiences
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Đặng Gia Group - Hệ thống Nhà hàng Nhật Bản Sushi Haru là một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh Dịch vụ Nhà hàng (F&B). Trải qua hơn 6 năm gắn bó với thị trường Việt Nam, Chúng tôi luôn tự hào vì những giá trị thiết thực trong từng bữa ăn được phục vụ cho Quý khách hàng không chỉ bởi sự chất lượng, tỉ mỉ trong từng món ăn mà còn là bởi tinh thần phục vụ tận tâm của từng nhân viên Haru. Với tầm nhìn và sứ mệnh nâng tầm trải nghiệm ẩm thực của người Việt và mang Văn hóa Ẩm thực của Nhật Bản đến gần hơn với người tiêu dùng tại đây. Sushi Haru luôn không ngừng hoàn thiện chính mình và luôn mong muốn được đóng góp thêm vào sự lựa chọn tuyệt vời cho mỗi bữa ăn của người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Với tầm nhìn và sứ mệnh nâng tầm trải nghiệm ẩm thực của người Việt và mang Văn hóa Ẩm thực của Nhật Bản đến gần hơn với người tiêu dùng tại đây. Sushi Haru luôn không ngừng hoàn thiện chính mình và luôn mong muốn được đóng góp thêm vào sự lựa chọn tuyệt vời cho mỗi bữa ăn của người Việt.