Mô tả công việc
- Search for and build relationships with potential international clients in the software development outsourcing sector.
- Develop and maintain sustainable relationships with current clients while expanding business opportunities through existing networks.
- Advise on appropriate software solutions based on client needs, prepare quotes, and close business contracts.
- Draft and present business proposals, negotiate contract terms, and ensure customer satisfaction throughout the collaboration process.
- Collaborate with other functional teams (Sales, Technical, Solutions) to ensure project progress and quality.
- Monitor industry trends, competitor activities, and market development to devise appropriate business strategies.
Yêu cầu công việc
- At least 2 – 3 years of experience in software development sales or international software outsourcing.
- Experience working in large IT companies or multinational corporations, particularly with B2B foreign clients.
- Knowledge of industries such as HRM, manufacturing, banking, and insurance is an advantage.
- Skills in client prospecting, preparing tender documents, quotes, project contracts (MAS, SLA), and acceptance documentation.
- Excellent communication skills in English (both spoken and written).
- Ability to understand client needs and collaborate effectively with internal teams to provide optimal solutions.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary based on exact time available monthly working at INNOTECH
- Budget for team building each quarter/kick-off project
- Birthday party each month with party/ cake and gifts, provide a maximum of one paid leave
- Wedding/New Born 10,000,000/ time
- Premium Health Care Package for all employee
- Vaccine for baby from 0-36 months: 3,000,000/ 1 year
- Provide Laptop & Extra high definition screens for working
- Performance bonus plan.
- Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 (depend on level / roles)
- Working Time: 9:00 AM – 6:00 PM from Monday – Friday
- Annual Company trips / Football club / Trekking Club/Year End Party
- Support for learning and certificate examination. Provide an extra monthly allowance
- Values are driven, an international working environment, and agile culture.
DHA luôn tâm niệm rằng không có gì quan trọng bằng sự thỏa mãn của khách hàng và đối tác. Đây là tiêu chí đo lường cao nhất cho sự thành công của chúng tôi trong hiện tại và tương lai
QUÁ TRÌNH HÌNH THÀNH VÀ PHÁT TRIỂN
♦ Công Ty TNHH ĐẶNG HẢI ANH, gọi tắt là DHA,Trước là Đặng Hải Nam được thành lập và chính thức đi vào hoạt động vào ngày 07 Tháng 07 năm 1990
♦ Ngày 02 / 04 / 2000 : Chính thức đổi thành Công ty TNHH DHA. Văn phòng tại 011 Lô C1Chung Cư Lý Thường Kiệt - Vĩnh Viễn F7 .Quận 11 – Hồ Chí Minh
♦ Năm 2000: Thành lập chi nhánh : 303 Hoàng Văn Thụ F2.Quận Tân Bình - Hồ Chí Minh
♦ Năm 2010 Thành lập chi nhánh : 788 Hồng Bàng F1.Quận 11 - Hồ Chí Minh
♦ Năm 2013 Thành lập chi nhánh : 52-54 Lê Văn Chí, phường Linh Trung,Quận Thủ Đức - Hồ Chí Minh
Được hình thành và phát triển trong môi trường chuyên nghiệp cùng với những kinh nghiệm tích luỹ được trong quá trình công tác nên khi thành lập Công Ty TNHH ĐẶNG HẢI ANH xác định sứ mệnh của mình trong lĩnh vực cung ứng vật tư thiết bị ngành lạnh .Đem lại sự hài lòng cho tất cả các khách hàng mà công ty phục vụ bằng việc cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất.
Được sự ủng hộ nhiệt tình của các công ty đối tác, các hãng cung cấp cũng như sự hợp tác của mạng lưới khách hàng trong và ngoài nước, hiện nay CÔNG TY TNHH ĐẶNG HẢI ANH đã, đang và sẽ hướng tới trở thành công ty lắp đặt cung ứng vật tư thiết bị ngành lạnh hàng đầu tại Việt Nam
Ngay từ khi thành lập CÔNG TY TNHH ĐẶNG HẢI ANH không ngừng vươn lên hoàn thiện về mặt tổ chức, chất lượng dịch vụ và hàng hoá. Với đội ngũ cán bộ công nhân viên lành nghề, có trình độ học vấn và chuyên môn cao, được đào tạo chu đáo bài bản chúng tôi cam kết sẽ mang lại cho quý khách hàng sản phẩm, hàng hoá và dịch vụ tốt nhất, cạnh tranh nhất