Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Document control and record (50%)
1.1. Document control (20%)
- Review procedure + revise procedure (English and Vietnamese version) according to ISO 15189: 2022 standard and DOH regulations related to medical fields.
- Issue new procedure to related department (arrange hard copy and soft copy).
- Obsolete the old version of procedure (arrange file hard copy and soft copy).
1.2. Record control (20%)
- Collect data and information to make records related to ISO 15189:2022.
- Arrange the records according to procedures.
1.3. Ad-hoc document review (10%)
- Receive the request from Lab or other departments to update the SOPs/QSPs.
- Issue new procedure to related department (arrange hard copy and soft copy).
- Obsolete the old version of procedure (arrange file hard copy and soft copy).
2. Support QA team and related departments in external audit (ISO, DOH, …) and Internal audit with QA Head (20%)
2.1. External audit (ISO audit, DOH audit, Polyclinic audit,…) (15%)
- Co-ordinate with related team to compose the procedures align with ISO standard, 2429 decision from DOH.
- Attend the audits and support arrange files for QA team.
2.2. Internal audit (Laboratory) (5%)
- Support to translate and explain the non-conformities for departments and person in charge during audit.
- Monitoring the corrective action and support to propose preventive action for NCs to department in charge.
3. External Quality Control Program (20%)
3.1. Sample receive and distribution
- Receive sample from vendors.
- Checking the quality of specimen (Lot/date, temperature, quantity)
- Handover to related departments
- Fill records.
3.2. Result submission
- Checking raw data and result sheet
- Submit data on portal.
3.3. Result evaluation
- Receive evaluation report from portal --> analyze result.
- Arrange the hard copy and soft copy.
- Input data to monitor on excel sheet + email to Lab.
3.4. Corrective action and preventive action
- Identify the outlier in the evaluation report and notify to department for CAPA.
- Review the CAPA and follow up with evidence.
- Tracking CAPA.
4. Training (10%)
- Prepare material and assessment sheet to topic assigned by QA Head.
- Conduct the training and evaluate the assessment after training.
- Arrange training records.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1 year of experience in quality assurance of medical.
- At least 1 year of experience in medical laboratory.
- Graduated major related to Medical.
- Good computer skills MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Can communicate in English and read document in English.
- Good in documentation and good grasping power.
- Good time management in completing tasks.
- Team work attitude and critical thinking.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
ĐẢO HẢI SẢN là Đơn vị bán lẻ hải sản chuyên nghiệp tiên phong trên thị trường Hồ Chí Minh. Với hơn 07 năm xây dựng và phát triển, ĐẢO HẢI SẢN vinh dự được phục vụ hơn 150,000 khách hàng với hàng trăm ngàn đơn hàng mỗi năm và là đối tác thân thiết với các hệ thống siêu thị lớn như: Aeon, Lotte, Vinmart,.. Tại ĐẢO HẢI SẢN có hơn 300 loại hải sản tươi sống, đông lạnh từ trong nước và nhập khẩu của nhiều nước trên thế giới cùng với nhiều ngành hàng hấp dẫn khác như Sushi & Sashimi, Ngành hàng Kitchen: Sốt chế biến, Ready To Eat, To Cook, Ngành hàng Lẩu