Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Advisor, Operational Service Quality Improvement (40001394)
ĐẢO HẢI SẢN
49 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
01/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
15 - 16 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose
'The person holding the position is responsible for:
Head of Central of Operation Excellence
Key Relationships - Direct Reports
N/A
Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units, divisions in TCB
Key Relationships - External Stakeholders
As requested per tasks
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications: Graduate from university of majoring in Finance/ Banking, Economic, Bussiness Administration, Technology
'The person holding the position is responsible for:
- Be the focal point for consulting, proposing and coordinating with related units on process optimization, forms, and operating methods.
- Support to improve design capacity for employees in the Process design and management department
- Improve operating process:
- Be the focal document contact point for operating procedures.
- Deep understanding on the business of core products: credit processing, payment, trade finance, cards... to identify areas for improvement in processes/forms/systems
- Ability to proactively identify operational risks of existing processes, evaluate and make recommendations, process improvements to prevent and minimize the risk/ damage.
- Advise and guide end users on how to use the newly improved processes, systems and documents
- Coordinate with other functional units to re design processes and implement system according to the approved design, timeline.
- Monitor, measure and evaluate the implementation of technology and process improvement activities post go live.
- Periodically review and improve the operating procedures
- Consult, advise the BOD on the organization and implementation of operational process improvements
- Design and provide training programs and sessions to share knowledge, tools as well as new trending technology to improve the design capability of team members.
- Risk management and compliance:
- Ensure process improvement and technology application comply with the bank and law's regulation
- Perform other related tasks at the request of the BOM
Head of Central of Operation Excellence
Key Relationships - Direct Reports
N/A
Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units, divisions in TCB
Key Relationships - External Stakeholders
As requested per tasks
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications: Graduate from university of majoring in Finance/ Banking, Economic, Bussiness Administration, Technology
- Have certificate in Lean Six Sigma, Agile/Waterfall Project Management in advance
- At least 15 years of experience in process design and project management
- Experience in programs/projects to improve customer experience and operational efficiency
- Knowledge of core banking products: credit, card services, payment and trade finance...
- Knowledge of quality management models and process improvement methods
Khu vực
ĐẢO HẢI SẢN
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
34/35 Trần Thái Tông, Phường 15, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
ĐẢO HẢI SẢN là Đơn vị bán lẻ hải sản chuyên nghiệp tiên phong trên thị trường Hồ Chí Minh. Với hơn 07 năm xây dựng và phát triển, ĐẢO HẢI SẢN vinh dự được phục vụ hơn 150,000 khách hàng với hàng trăm ngàn đơn hàng mỗi năm và là đối tác thân thiết với các hệ thống siêu thị lớn như: Aeon, Lotte, Vinmart,.. Tại ĐẢO HẢI SẢN có hơn 300 loại hải sản tươi sống, đông lạnh từ trong nước và nhập khẩu của nhiều nước trên thế giới cùng với nhiều ngành hàng hấp dẫn khác như Sushi & Sashimi, Ngành hàng Kitchen: Sốt chế biến, Ready To Eat, To Cook, Ngành hàng Lẩu
Những nghề phổ biến tại ĐẢO HẢI SẢN
Bạn làm việc tại ĐẢO HẢI SẢN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ĐẢO HẢI SẢN
Click để đánh giá