Việc làm Bất động sản MyHome

Cập nhật 12/08/2024 17:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đầu Tư Kinh Doanh BĐS MyHome
Senior Leasing
Bất động sản MyHome
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
With supervisor's direction, secures new and expanded business opportunities through prospecting, networking, relationship building, and selling additional CBRE services to current client base.
− Grasps needs of tenants and landlords and provides them with pertinent information on leasing availability, current market conditions, and property values.
− Accompanies prospective clients to property sites to discuss property features, leasing rates, and terms.
− Compiles property data for clients, such as tenant surveys, summary reports, maps, status updates, and presentations for listing or tenant representative assignments.
− Prepares Request for Proposals (RFP) and reviews RFP responses. Analyzes data and prepares real estate reports on average asking rents, tenants in the market, historical data, and market comparisons. Work is subject to supervisory review.
− Gathers and coordinates materials necessary for transactions such as listing agreements, commission agreements, leases, and sales agreements.
− Prepares offers, term sheets, and lease amendments under direct supervision.
− Assists attorneys in preparing real estate contracts such as deeds, leases, and mortgages. Participates in contract negotiations and due diligence.
− Maintains current knowledge of market conditions, property values, and legislation that may affect the real estate industry.
− Drafts correspondence to existing and prospective clients. Gathers, prepares, and distributes marketing materials. Work is subject to supervisory review.
− Engages in local business community and charitable events, as well as industry and professional associations for the purpose of creating new contacts and generating new business.
− Maintains accurate and up-to-date information in company databases.
− Other duties may be assigned.Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree (BA/BS) from four-year college or university. Minimum of 2 year prior sales experience.
- Excellent written and verbal communication skills. Strong organizational and analytical skills. Ability to provide efficient, timely, reliable and courteous service to customers. Ability to effectively present information.
− Requires knowledge of financial terms and principles. Ability to calculate intermediate figures such as percentages, discounts, and/or commissions. Conducts basic financial analysis.
− Ability to comprehend, analyze, and interpret documents. Ability to solve problems involving several options in situations. Requires intermediate analytical and quantitative skills.
− Intermediate skills with Microsoft Office Suite.
− Basic knowledge of real estate and business practices.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Đầu Tư Kinh Doanh BĐS MyHome
Bất động sản MyHome Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
73G Nguyễn Thượng Hiền, phường 5, quận Bình Thạnh

Công Ty TNHH Đầu Tư Kinh Doanh BĐS MyHome là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực Sales/ Bán hàng tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Nhân Viên Tư Vấn Cho Thuê Căn Hộ Dịch Vụ" với các kỹ năng như Kỹ Năng Bán Hàng, Nắm Bắt Xu Hướng, Quan hệ khách hàng. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Lương cạnh tranh, Môi Trường Năng động khi làm việc tại đầu tư kinh doanh bất động sản myhome.

Những nghề phổ biến tại Bất động sản MyHome

Bạn làm việc tại Bất động sản MyHome? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất động sản MyHome

Bất động sản MyHome

Click để đánh giá