Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sales Coordinator
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
07/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
15/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM
Mô tả công việc
- Maintains guest satisfaction by ensuring all facilities and services provided meet The Grand Ho Tram’s standard.
- Maintains business relationships with clients and provides excellence in customer service.
- Composes and types of routine correspondence.
- Maintain confidentiality of sensitive materials.
- Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
- Prepare proposal and contract letters.
- Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
- Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
- Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
- Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
- May be required to perform other duties required by management.
Quyền lợi được hưởng
- Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
- Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
- Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm
Yêu cầu công việc
- Two - Four years of working experience required.
- College/ University degree is required.
- Proven experience with computers, sales system and business software.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
- Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
- Demonstrated record of superior guest service.
- Previous experience in planning of meetings, conventions, and events required.
- Knowledge of sales, service, use of facilities and function space required.
- Demonstrated strong organizational and time management skills.
- Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
- Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
- Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
- Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Khu vực
Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển BiTech được thành lập và hoạt động kinh doanh vào năm 2016 theo giấy Chứng nhận đăng ký kinh doanh do Sở Kế hoạch & Đầu tư TP.HCM cấp; Là đơn vị chuyên nghiệp trong lĩnh vực sản xuất và triển khai các sản phẩm Công nghệ thông tin.
Xây dựng Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển BiTech trở thành doanh nghiệp chuyên nghiệp về hoạt động, vững mạnh về tổ chức và tiên tiến về công nghiệp sản xuất.
Không ngừng mở rộng quy mô, tăng cường năng lực sản xuất, tiếp thị và cung cấp dịch vụ một cách hiệu quả trên phạm vi toàn lãnh thổ Việt Nam
Review Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech
4.0
1 review
Những nghề phổ biến tại Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech
Bạn làm việc tại Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech
Click để đánh giá