Việc làm Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech

Cập nhật 20/12/2024 13:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển BiTech
Management Associate Programme - Personal Financial Services Function
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 04/02/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 17 Le Duan,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

About UOB

United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam as well as branches and offices.

Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values – Honourable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.

Programme Overview

The UOB Management Associate Programme is designed to nurture our next generation of leaders across the region. To be a UOB Management Associate, you will be someone with a drive for excellence, an entrepreneurial spirit, and a strong sense of ethics.

Over a period of 24 months, our Programme will provide you opportunities to experience through various business segments and corporate functions at UOB Vietnam and join regional projects with UOB Management Associates from other countries in UOB Group. This is where you will learn and appreciate different aspects of the business, within one of our business segments or corporate functions of your choice and fast-track your career in the banking industry.

The Management Associate Programme will be available as a Home Division selection ofPersonal Financial Services:

Our goal is to become the No.1choice for Inspiring ASEAN by providingsustainable financial solutions that simplify impactful everyday choices. We provide a comprehensive range of personalbankingand financial planning products, from accounts, credit cards, loans, investments, and more. Westrive to offer themost valuable products andservice, designed with a focus on digital experience, enhanced security, and convenience to customer. Our solutions cater to wide range of customer needs, from their lifestylechoicestolong-terminvestment. We are committed to securing the best partnerships and offers globally tosuit for allcustomer love.

Yêu cầu công việc

What we look for in a UOB Management Associate

  • A bachelor’s degree from a recognized university, preferable majors in Finance, Banking, Accounting, Business Economics, Business Administration, etc.
  • No more than two years of work experience
  • An impressive leadership and teamwork abilities
  • Fluency in English

Selection Process

A comprehensive and rigorous selection and assessment process is in place to help us identify ideal candidates for the UOB Management Associate Programme. This comprises ability tests as well as interviews with Human Resources and Senior Managers:

  • Online Application
  • Online Assessments
  • Panel interviews
  • Final Offer

Application closing date: 7 March 2025.

Commencing date of the intake: July 2025.

Be a part of UOB Family

UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, colour, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.

Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Privileges of UOB Management Associates

  • Accelerated Growth
  • Regional Exposure
  • Mentorship and Development
  • Career Progression
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển BiTech
Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển BiTech được thành lập và hoạt động kinh doanh vào năm 2016 theo giấy Chứng nhận đăng ký kinh doanh do Sở Kế hoạch & Đầu tư TP.HCM cấp; Là đơn vị chuyên nghiệp trong lĩnh vực sản xuất và triển khai các sản phẩm Công nghệ thông tin.

Xây dựng Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển BiTech trở thành doanh nghiệp chuyên nghiệp về hoạt động, vững mạnh về tổ chức và tiên tiến về công nghiệp sản xuất.

Không ngừng mở rộng quy mô, tăng cường năng lực sản xuất, tiếp thị và cung cấp dịch vụ một cách hiệu quả trên phạm vi toàn lãnh thổ Việt Nam


Review Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech

4.0
1 review

15/04/2021
Nhân viên IT.. tại Hồ Chí Minh

Đồng nghiệp thân thiện.(IT)

Những nghề phổ biến tại Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech

Bạn làm việc tại Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech

Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech

Click để đánh giá