Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Location: QTSC1, Quang Trung Software City, District 12, HCMC
Time working: 5days/week, Rotating shift (no nightshift)
What you will do:
- Provide training for new hires to help them to be well-equipped with program knowledge & soft-skills, preparing them for real life situations.
- Support in doing Quality Tasks during off-peak season, including auditing, joining weekly & monthly calibrations, conducting coaching session in order to maintain agents' quality.
- Identifying and resolving quality issue, addressing root causes in order to build an appropriate action plan in order to maintain SOPs
- Prepared new hires for obtaining and maintaining employment by training coping strategies, goal setting, communication skills, time management and problem-solving skills to utilize in a professional setting.
- Trained and validated of trainees with respect to their performance against established training objectives and recommendation of additional skill requirements as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Having experience in Training or any relevant postions
- Background in Call Center (Customer Service)
- English 4 skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
- Được sáng lập bởi những nhà giáo dục với nhiều năm kinh nghiệm xây dựng, quản lý và triển khai các mô hình đào tạo tại Việt Nam, TTNN Happy Edu định hướng trở thành tổ chức tiên phong trong lĩnh vực tư vấn, đào tạo, đảm bảo chất lượng giáo dục và cống hiến cho xã hội.
- Happy Edu triển khai các chương trình Tiếng Anh chuẩn quốc tế nhằm đáp ứng mục tiêu đào tạo của các doanh nghiệp và trường học tại Việt Nam.
- Các chương trình đào tạo của Happy Edu nổi bật với mô hình Lấy người học làm trung tâm kết hợp cùng phương pháp Học tập qua dự án (Project – based – learning), học tập theo bối cảnh (Scenario – based – learning).