Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a)In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
SPECIAL REQUIREMENTS
- Willing to work overtime (out of office hours, weekend, break days) to finish tasks assigned
- Go to business trip as required
- Joining some other Projects as required
WORKING ADDRESS
52 Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp Hồ Chí Minh
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 60
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Đầu Tư Xây Dựng - Đá Hoa Cương Thành Phát
28/89 đường số 18, khu phố 1, Phường Bình Hưng Hòa, Quận Bình Tân, TP Hồ Chí Minh, Việt Nam
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo Luật Lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia tất cả các hoạt động thường kỳ của công ty: Du lịch, nghỉ mát..vv..
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH TM SX XD Granite Thành Phát được thành lập vào ngày 04/07/2012 và hoạt động trong lĩnh vực cung cấp, thi công, lắp đặt các sản phẩm đá: Granite, Marble, Nhân tạo, Thạch Anh.
Mission
Hiện nay, chúng tôi đang hướng đến những mục tiêu mới tiếp tục đầu tư máy móc với công nghệ cao, chất lượng vượt trội và trên tất cả là giành được thêm nhiều sự hài lòng và tin tưởng của khách hàng đối với những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao của chúng tôi. Tiếp tục khẳng định vị thế của mình trong lĩnh vực sản xuất, chế tác đá granite và marble tại Việt Nam và các nước trong khu vực.