Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Sales Representative’s mission is to develop sales turnover in its territory. He/she is also in charge of providing support to the GM activities regarding sales and business development
1. Commercial support:
- Manage and develop client’s portfolio.
- Being proactive by offering innovative solutions to clients
- Development skills for the management of existing accounts
- Organization and follow-up of training (Mooc, training program, briefing etc.)
- Participation and organization of events and customer training (conventions, product launches, inaugurations, etc.).
- Feed and follow the CRM (Microsoft Dynamics) and follow the KPIs
- Prospecting missions: identifying potential clients
- Managing the entire sales process from securing a first meeting to signing contracts
- Customers Follow-up and prospect requests:
- Phone call support
- Sending documentation and information
- Preparation of quotations, follow-up of orders
- Processing, monitoring and analysis of orders from professional customers
- Follow-up of customer payments and reminders
2. After-sales services:
- Control the correct application of contractual commercial conditions
- Answering customer complaints
- Coordinate the follow-up actions to be implemented following the conclusions of the Quality department in the context of customer complaints
Yêu Cầu Công Việc
1. Core Competencies:
- Commercial mindset
- Result and customer oriented
- Strong competitive attitude
- Be responsible, trustworthy and hardworking
2. Skills:
- Problem solving skills
- Good communication skill
- Analytical skills
- Excellent interpersonal skills, rigor, sense of organization and proactive
- Hands on computer knowledge of MS office
3. Knowledge & Qualificaion
- College degree or higher.
- At least 2-5 years of experience in a similar position in retail chains.
- Know how to use accounting software, proficient in Excel and other Microsoft functions
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Địa ốc Hoàng Khôi Uyên Hưng ra đời mang trong mình sứ mệnh to lớn trở thành sàn giao dịch bất động sản uy tín nhất, chất lượng và chuyên nghiệp nhất đại diện cho tập đoàn Hoàng Khôi tại thị trường phía Nam.
Hoàng Khôi Uyên Hưng sẽ cùng với những đơn vị trực thuộc khác trong Tập đoàn Hoàng Khôi như: Hoàng Khôi Tân Uyên, Hoàng Khôi Thủ Dầu Một, Hoàng Khôi Thuận An, Hoàng Khôi Chơn Thành… hợp thành một đội ngũ mạnh cùng chung mục tiêu là sự phát triển chung của Tập đoàn.
Địa Ốc Hoàng Khôi Uyên Hưng với đội ngũ nhân viên, chuyên viên tư vấn chuyên nghiệp có trình độ chuyên môn, có quyết tâm phát triển nghề nghiệp, có tinh thần trách nhiệm và tinh thần kỉ luật cao.
Cán bộ quản lý tại Hoàng Khôi Uyên Hưng là những người phát huy được đầy đủ các giá trị cốt lõi của Hoàng Khôi Group: “Tâm – Tín – Tầm – Tài”, thể hiện tâm huyết, bản lĩnh vững vàng, dám nghĩ, dám làm, tinh thần trách nhiệm, có năng lực tổ chức và quản lý tốt.