Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Du Hành Sài Gòn – Saigon Travel được thành lập ngày 03 tháng 05 năm 2001 tính đến nay hơn 18 năm kinh nghiệm với hàng trăm đối tác và khách hàng lớn, Saigon Travel đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty lữ hành hàng đầu tại Việt Nam kinh doanh hiệu quả trên các lĩnh vực du lịch quốc tế, du lịch nước ngoài, du lịch trong nước, ...
Ngay từ những ngày đầu thành lập, các sáng lập viên của công ty đã định hướng hoạt động và phát triển trong lĩnh vực du lịch. Được sự ủng hộ to lớn của các cổ đông và phương hướng chiến lược của ban lãnh đạo cùng đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm, chúng tôi luôn tự tin vào năng lực và khả năng kiến tạo những giá trị mới mang đến lợi ích to lớn cho khách hàng, đối tác, cộng đồng và xã hội.
Saigon Travel luôn trân trọng những giá trị nền tảng cho sự phát triển và thành công chung. Đó là các cơ hội được hợp tác với Quý khách hàng, Quý đối tác trên các lĩnh vực tiềm năng. Chúng tôi luôn tin tưởng rằng với một tập thể đoàn kết thống nhất, với sự ủng hộ mạnh mẽ của Quý khách hàng và đối tác, Saigon Travel chắc chắn sẽ gặt hái được nhiều thành công trong tương lai.