Việc làm Du Lịch, Dịch Vụ Và Thương Mại Ntd

Cập nhật 30/08/2024 10:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Du Lịch, Dịch Vụ Và Thương Mại Ntd
Officer, Virtual Customer Service (40001545)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

'Take responsibility for :

  • Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers

Key Accountabilities (1)
  • Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
  • Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
  • Onboard and take care new customers
  • Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
  • Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
  • Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
  • Take care customer, receive and handle customer issues
  • Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient

Key Accountabilities (2)
  • System: comply regulation & manage risks
  • Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
  • Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
  • Manage operational risks following guideline
  • Identify, report and participate in risk handling process
  • Comply regulation on information security and confidential

Key Accountabilities (3)
  • Human resource: develop people and build up organization culture

4.1.Develop individual capability

  • Fully attend training courses
  • Always find opportunity to learn and improve at work and in life
  • Actively build up development plan
  • Willing to share information, be ready to any changes happened
  • Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result

4.2.Build up organization culture

  • Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
  • Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
  • Effectiveness management: manage business plan and business result
  • Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
  • Report customer service activities to manager as request

Perform other tasks as requested by management

Success Profile - Qualification and Experiences
  • At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
  • Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
  • Graduated from College or higher at any fields or sectors
  • Proficient in office software, banking software
  • English proficiency: According to the policy in the each period
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Du Lịch, Dịch Vụ Và Thương Mại Ntd
Du Lịch, Dịch Vụ Và Thương Mại Ntd Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
B2 P7 208Đ, phố Đội Cấn, Phường Đội Cấn, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

CÔNG TY TNHH DU LỊCH, DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI NTD
NTD Travel là Công ty hàng đầu tại Hà Nội trong lĩnh vực vận chuyển, tour và tổ chức sự kiện với khách hàng chủ yếu là các công ty, tập đoàn lớn của Nhật Bản

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2004

Mission

  • NTD Travel là Công ty hàng đầu tại Hà Nội trong lĩnh vực vận chuyển, tour và tổ chức sự kiện với khách hàng chủ yếu là các công ty, tập đoàn lớn của Nhật Bản

Những nghề phổ biến tại Du Lịch, Dịch Vụ Và Thương Mại Ntd

Bạn làm việc tại Du Lịch, Dịch Vụ Và Thương Mại Ntd? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Du Lịch, Dịch Vụ Và Thương Mại Ntd

Du Lịch, Dịch Vụ Và Thương Mại Ntd

Click để đánh giá