- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Công ty TNHH Đức Minh là nhà sản xuất dẫn đầu Việt Nam trong ngành sản xuất Silicate – thủy tinh lỏng. Silicate – thủy tinh lỏng được sản xuất bởi hỗn hợp phối trộn theo tỷ lệ linh hoạt các hóa chất Natri carbonate (soda) hoặc Kali Carbonate với cát nấu ở nhiệt độ cao. Việc điều chỉnh tỷ lệ giữa cát với soda và Kali Carbonate sẽ tạo ra hàng loạt các dải sản phẩm silicate – thủy tinh lỏng khác nhau, đáp ứng được nhu cầu của nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Sản phẩm Silicate – thủy tinh lỏng mà công ty chúng tôi đang sản xuất có sẵn ở dạng lỏng, dạng bột và dạng cục.
Được thành lập năm 2005, chúng tôi xây dựng nhà máy đầu tiên tại Khu công nghiệp Khai Quang, thành phố Vĩnh Yên, tỉnh Vĩnh Phúc, Việt Nam cùng năm và khởi công nhà máy thứ 2 tại Khu công nghiệp Mỹ Phước 3, huyện Bến Cát, Bình Dương vào năm 2007. Hiện nay, chúng tôi là nhà máy sản xuất Silicate – thủy tinh lỏng lớn nhất Việt Nam với sản lượng 150.000 tấn/năm.
Công ty TNHH Đức Minh cũng đang áp dụng công nghệ sản xuất Silicate – thủy tinh lỏng hiện đại nhất Việt Nam nên chất lượng sản phẩm của chúng tôi luôn dẫn đầu thị trường và đang xuất khẩu tốt đến các thị trường khó tính trên thế giới.