Việc làm Dụng cụ An Mi

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH dụng cụ An Mi
Hr Specialist
Dụng cụ An Mi
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 11/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lot 19-4, Road no. 11, Protrade International Tech Park, An Tay Commue, Ben Cat Town, Binh Duong Province

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Join our team and contribute to a dynamic workplace!
Apply now!
Position: HR Specialist
Reporting To: Human Resources Manager
Position Overview:
The HR Specialist will oversee day-to-day operations, including recruitment, processing terminations, preparing compensation packages, and fostering a healthy workplace environment across departments. This role reports directly to the Human Resources Manager.
Basic Function:
Compensation & Benefit: 70%
Recruitment: 10%
Training: 10%
Engagement: 10%
Duties and Responsibilities:
Recruitment:
Source potential candidates through various channels.
Arrange interviews and communicate with prospective employees promptly.
Represent the company at recruitment events and job fairs.
Manage hiring processes in Applicant Tracking Systems.
Evaluate applications and screen candidates.
Conduct new employee onboarding.
Maintain updated job deions and specifications.
Conduct exit interviews and propose action plans based on analysis.
Administer time sheeting and payroll.
Handle insurance reports and assist in PIT reporting & compliance.
Monitor and adjust the company wage and salary structure.
Participate in salary surveys and benchmarking.
Administer benefits and assist employees with claims.
Schedule benefits orientations and training.
Manage HR Information Systems (HR SAP) and maintain employee databases.
Prepare and analyze necessary reports.
Develop and communicate HR policies.
Promote positive employer-employee relationships.
Conduct investigations for employee complaints.
Advise managers on employment issues and progressive discipline.
Implement safety and health programs.
Conduct Employee Satisfaction Surveys.
Implement performance management systems.
Establish and address training needs, including new employee orientation and management development.
Select and contract external training programs.
Provide necessary education and materials to managers and employees.
Ensure compliance with all governmental and labor laws, including Vietnam Labor Laws, Social Insurance & Safety, and Occupational Medical Regulations.
Maintain close coordination and relationships with all departments.
Serve as a secondary contact point with Admin Vendors.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
Degree in Business Management, Business Administration, or a related field.
3-4 years of experience in HR.
Strong knowledge of labor legislation and payroll processes.
Good understanding of the full recruitment process.
Outstanding verbal and written communication skills.
Solid problem-solving and team management abilities.
English fluent

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH dụng cụ An Mi
Dụng cụ An Mi Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 75 Đỗ Xuân Hợp, Phước Long B

Công ty TNHH Dụng cụ An Mi được thành lập vào năm 2009. Cho đến nay, chúng tôi tự hào là một trong những đơn vị hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực mài chính xác, chế tạo dụng cụ cắt, chế tạo chi tiết cơ khí chính xác và dịch vụ tráng phủ kim loại PVD. Chúng tôi phục vụ nhiều khách hàng lớn trong các ngành nghề bao gồm: Ô tô, xe máy, hàng không, dầu khí, y tế, điện tử, khuôn mẫu và các ngành công nghiệp chế biến kim loại khác. Với danh tiếng được xây dựng trên sự hài lòng của khách hàng, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết mình để cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Với danh tiếng được xây dựng trên sự hài lòng của khách hàng, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết mình để cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất.

Những nghề phổ biến tại Dụng cụ An Mi

Bạn làm việc tại Dụng cụ An Mi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dụng cụ An Mi

Dụng cụ An Mi

Click để đánh giá