JOB DESCRIPTION
- Participate in developing suitable insurance products and implementing sales and marketing strategies for digital platforms and Insurtech solutions.
- Analyze market trends, customer needs, and industry activities to identify new digital opportunities.
- Look for opportunities for business growth through online channels and digital tools.
- Develop and oversee digital marketing campaigns to attract new customers and enhance brand awareness
- Provide insights and recommendations to optimize the customer journey on digital platforms.
- Build and manage relationships with brokers, partners, and external digital partners/ vendors to foster collaboration and develop innovative solutions aligned with business objectives.
- Monitor digital platform performance, ensuring KPIs and sales targets are met
- Prepare and manage periodical performance reports for sales outcomes and digital marketing campaigns.
- Collaborate with internal departments to ensure that multiple aspects are well fulfilled, relating to legal, workflow, informing between departments, and technical issues.
QUALIFICATIONS
- At least 3 years of experience in Sales/ Marketing/ Business Development/ Partnership Management roles, focusing on Digital projects
- Experience in the Non-life insurance industry and involvement in Insurtech initiatives are highly preferred
- Understanding of digital transformation in the Insurance industry is desirable
- Proven success in working with Insurance brokers, partners, and external vendors
- Strong understanding of digital marketing tools (SEO, SEM, social media, email campaigns) and customer behavior in digital environments
- Project management, leadership, and stakeholder management skills
- Ability to lead and motivate cross-functional teams to achieve business objectives
- Fluent English is a must
BENEFITS
- Monthly allowance: Lunch, Mobile phone, Transportation
- 13th-month bonus, Performance bonus & Long-term award
- Other allowances: Birthday, Public holidays, Clothing, In-patient treatment, etc.
- Annual health check, Complimentary Healthcare insurance, Healthcare insurance support for family members
- Activities & Parties: a Travel trip, Annual Conference, Company Anniversary, Women’s Day, Employee Birthdays, Sports activities, etc.
- Various types of Leave, up to 23 days/year, can be divided into 1/4 day or 1/2 day leave
- Social/ Health/ Unemployment Insurance on full salary
- Training opportunities in both technical skills & soft skills.
CÔNG TY TNHH EEO VIỆT NAM - ClassIn cung cấp một giải pháp đầy đủ cho Online-Merge-Offline (OMO) và tất cả các loại nhu cầu giảng dạy. Công nghệ tiên tiến của chúng tôi cho phép các nhà giáo dục tạo ra trải nghiệm học tập hấp dẫn, tương tác và hiệu quả cho học sinh ở mọi lứa tuổi và hoàn cảnh.
Tại ClassIn, chúng tôi hiểu rằng tương lai của giáo dục nằm ở sự pha trộn tốt nhất của cả thế giới trực tuyến và ngoại tuyến. Đó là lý do tại sao nền tảng của chúng tôi cung cấp một bộ công cụ và tính năng toàn diện được thiết kế để hỗ trợ giáo viên cung cấp hướng dẫn chất lượng cao, cho dù đó là trong môi trường lớp học truyền thống hay thông qua môi trường học tập ảo.
Nhiệm vụ của chúng tôi là trao quyền cho các nhà giáo dục để đạt được tiềm năng đầy đủ của họ và giúp sinh viên đạt được mục tiêu học tập của họ, bất kể họ ở đâu hoặc họ có sẵn nguồn lực nào. Bằng cách tham gia nhóm ClassIn, bạn sẽ có cơ hội đi đầu trong đổi mới giáo dục và tạo ra tác động tích cực đến cuộc sống của người học ở khắp mọi nơi.
Trong số các đối tác toàn cầu của chúng tôi có Oxford University Press, Pearson, Sony Global Education, TAL, New Orientals và Đại học Bắc Kinh. Tại Việt Nam, chúng tôi đang hợp tác với Hocmai – Galaxy Education, Edupia, Everest Education, và nhiều hơn nữa.