Gardenline International (VN)

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Nội ngoại thất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Gardenline International (VN)

Dịch vụ khách hàng

Việc làm Gardenline International (VN)

Cập nhật 11/11/2025 19:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Gardenline International (VN)
HR & ADMIN MANAGER
Gardenline International (VN)
13 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 25 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 26/08/2025
Hạn nộp hồ sơ: 08/09/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Định

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Gardenline has a successful 30 years operating history, commencing in 1992 as a modest import and distribution operation to become one of the leading exporters of outdoor furniture. We are looking for an experienced HR & ADMIN MANAGER who is responsible for all areas of HR field which includes C&B, Recruitment & Selection, Training & Learning and employee relation as well as active engagement and partnering with all departments to support the country’s business strategies.

Yêu Cầu Công Việc

A.     HUMAN RESOURCES RESPONSIBILITIES:

1.      Recruitment:

•          Manage end-to-end recruitment process (job posting, interview, onboarding)

•          Develop a proper recruitment plan to attract and retain talents at optimum cost.

•          Responsible for effective execution of recruitment plans to meet manpower needs in Operations.

2.      Compensation & Benefits:

•        Conduct market research to ensure the equity between company and labor market to attract, retain and educate talents.

•        Oversee attendance, leave management and payroll processing.

Labor Contract Management

·        Prepare and draft labor contracts in compliance with labor law and company policies.

·        Explain rights, obligations, and contract terms to employees before signing.

·        Maintain contract records and monitor deadlines for renewal, termination, or amendment when necessary.

Personal Income Tax Declaration & Settlement

·        Collect and verify employees’ income information.

·        Prepare and submit monthly/quarterly personal income tax declarations in accordance with regulations.

·        Prepare annual PIT settlement reports and work with tax authorities when required.

Social, Health, and Unemployment Insurance Management

·        Register new employees for Social Insurance, Health Insurance, and Unemployment Insurance.

·        Handle employee increase/decrease reports with the Social Insurance authority.

·        Prepare and submit periodic insurance declarations and related documents.

·        Support employees in claiming benefits such as sick leave, maternity leave, occupational accident, and unemployment allowance.

3.      HR Management:

•          Build up and update company’s HR policies & procedures system to ensure the HR operation smoothly.

•          Ensure daily HR activities compliance with company policies and compliance with labor law.

•          Stay updated with new regulations on labor, tax, and insurance to ensure legal compliance.

 

4.      Training & Learning:

Identifies training and development initiatives required to meet business goals. Coordinates / conducts training classes as required.

5.      Employee Relation:

•          Be the key contact point of internal conflict and responsible in the solving solution.

•          Be key person of company culture to build-up and retain an efficient work atmosphere.

•          Propose and conduct the internal activities to engage tightly the relations of employee and employer, employee and employee: YEP, Team building, newsletter….

 

B.     ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES:

•          Monitor the office expense: electric, rental, stationary…

•          Ensure to maintain a healthy, safe, and clean work environment

•          Be responsibility of monitoring office expense both in QN & HCM

 

Địa điểm làm việc

Bình Định
Lô B2.01-B2.02, Khu kinh tế Nhơn Hội-Khu A, Xã Nhơn Hội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 35 - 50
  • Lương: 20 Tr - 25 Tr VND
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH Gardenline International (VN)
Gardenline International (VN) Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 9, Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Trong hơn 25 năm, Gardenline International đã sản xuất đồ nội thất ngoài trời chất lượng, mang đến cho khách hàng trên toàn thế giới. Cùng với nhiều năm kinh nghiệm sản xuất và đội ngũ nhân viên được đào tạo bài bản của chúng tôi, chúng tôi tự hào về việc sản xuất chất lượng, trung thực từ nguyên liệu thô đến người dùng cuối.

Chúng tôi phục vụ hơn 30 quốc gia trên toàn thế giới và có hơn 5000 mẫu thiết kế sản phẩm trong bộ sưu tập đầy đủ của mình. Chúng tôi sản xuất nhiều loại gỗ khác nhau, cung cấp vô số lựa chọn đồ nội thất đáp ứng mọi cấp độ thị trường và mức giá. Có thể cung cấp đệm cho mọi phạm vi. Chúng tôi cung cấp mọi loại vải bao gồm; Draylon, Olefin, Sunbrella, Acrylic và polyester kéo sợi. Phạm vi đệm của chúng tôi bao gồm vô số tùy chọn màu sắc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp đồ nội thất cao cấp, được thiết kế riêng, có thể sử dụng trong nhiều năm và mang lại sự hài lòng với mức giá phải chăng.


Những nghề phổ biến tại Gardenline International (VN)

Bạn làm việc tại Gardenline International (VN)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gardenline International (VN)

Gardenline International (VN)

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo