Mô tả công việc
- Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
- Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
- Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
- Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
- Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
- Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
- Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
- Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
- End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
- Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
- Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
- Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary
- Annual leave: 12 days
- Competitive salary and bonus packages based on work results
- Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
- Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
- Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
- Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
- Team management, planning, and reporting skills
- Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
- Good communication and guest handling skills
- Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
- Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
- Proficient in computer skills
Yêu cầu hồ sơ
Gemtek Technology (Website: http://www.gemteks.com) – Tập đoàn đứng đầu Đài Loan trong lĩnh vực công nghệ không dây băng thông rộng - được thành lập năm 1988, là một trong những nhà nghiên cứu thiết kế, sản xuất, gia công các thiết bị viễn thông không dây băng thông rộng hàng đầu thế giới trong công nghệ hạ tầng mạng viễn thông và các dịch vụ giá trị gia tăng trên nền IP, phục vụ cho đối tượng khách hàng đa dạng từ cá nhân tới doanh nghiệp. Là một trong những đơn vị tiên phong trong lĩnh vực hoạt động của mình, Gemtek bảo đảm năng lực cốt lõi trong việc thiết kế phần mềm và sản xuất để có thể mang sản phẩm tới thị trường nhanh hơn và có tính kinh tế hơn so với các sản phẩm khác. Đồng thời là đối tác chiến lược quan trọng của các tập đoàn lớn thế giới như Alpha, Alcatel lucent, Motorola, Cisco, Intel v.v . triết lý của Gemtek là tạo ra sự kết nối trên toàn thế giới mà không phụ thuộc vào bất kỳ rào cản địa lý nào. Với thế mạnh nghiên cứu phát triển sẵn có cộng với chiến lược phát triển dài hạn tại Việt Nam, tháng 11/ 2018 tập đoàn đầu tư xây dựng một xưởng sản xuất tại Việt Nam, quy mô hiện tại của Gemtek Việt Nam có hơn 2000 công nhân viên. Với tập đoàn, nhiệm vụ hàng đầu là không ngừng đem lại cho thị trường những sản phẩm có chất lượng tốt, tính năng cao và luôn hướng về khách hàng. Bên cạnh đó, trách nhiệm hàng đầu của tập đoàn là coi trọng và quan tâm tới đời sống vật chất cũng như tinh thần của cán bộ công nhân viên. Tôn chỉ của tập đoàn là con người là yếu tố then chốt để tạo nên sự thành công của doanh nghiệp.