Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
- Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
- Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
- Monitor space availability ex hub for sales orientation.
- Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
- Support Manager to develop other products within team.
- Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
- The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
- Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
- Work with team and airlines principal for space from hub.
- Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
- Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
- Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
- Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
- Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
- Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
- Making the weekly/monthly report as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Having 2-3 years of sales experience at coloader or forwarder (air cargo) companies.
- Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
- Fluent in English.
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Strong communication and customer focus.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH GIA DỤNG BÌNH AN Chuyên cung cấp các sản phẩm điện gia dụng uy tín , chất lượng, giá cả phải chăng tại Hà Nội và sửa chữa Các sản phẩm điện gia dụng, phục vụ tận tình và chu đáo.
Với phương châm đem đến cho khách hàng sự phục nhiệt tình, chu đáo cùng với những sản phẩm tốt với giá thành phải chăng, rất hân hạnh được phục vụ khách hàng theo đúng khẩu hiệu kinh doanh của chúng tôi hướng tới là: “Lấy khách hàng làm trọng tâm, lấy con người làm sức mạnh, sát cánh bên nhau, đồng hành thành công”Sứ mệnh của chúng tôi là mang đến sự hài lòng cho khách hàng.
CÔNG TY TNHH GIA DỤNG BÌNH AN chuyên mua bán các mặt hàng điện gia dụng như Nồi cơm điện, các loại bếp, lò vi sóng, máy xay sinh tố, máy ép trái cây hay cây chổi lau nhà, máy hút ẩm, máy hút bụi..Công ty còn mở rộng các mặt hàng như đồ dùng dụng cụ thể thao: máy chạy tập gym, ghế massage,...
Chúng tôi đang không ngừng tìm kiếm các nhân tài cho đội ngũ nhân sự nòng cốt của công ty. Cùng các chế độ đãi ngộ tốt, đầy đủ theo quy định cầu nhà nước, chúng tôi mong muốn các thành viên công ty sẽ có mức thu nhập cao để công ty cũng không ngừng phát triển lớn mạnh