Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Ensure the manufacturing products meet with compliance and customer requirements
- Manage all testing/compliance request from customers to be loaded and aligned on internal RSC testing system.
- Analyze requests if any impact to current RSC specification to cooperate with relevant departments to update thru all system.
- Co-ordinate with labs and internal to process testing until samples pass the test, update testing status to system
- Communicate with External testing labs on the technical issues, product specification related
2. Ensure all inspection/audit/calibration request passed in timely manner, especially shipment Schedule
- Manage all inspection/audit/calibration requests from customers thru all internal RSC relevant departments
- Got documents/facility internally, make schedule between internal departments and 3rd party
- Record and deploy all audit findings to related departments to get them solved
3. Maintain and control all the compliance requirements/ quality documents and processing procedures
- Collect and maintain and follow up compliance documents for the incoming materials, finished products and factory, Product compliance process procedures
- Control and maintain testing/inspection/audit records/report/certification
- Compliance declaration processing on customer website/portal as per Customer/ CS team requested
4. Compliance call-out
- Call out all the issues/ non-conformance related to quality system, shipment delay, off schedule, …
- Work out closely with concerned departments such as Prod, ME, PD, QA, QC to investigate the root causes of problem/non-conformance, develop corrective & preventive action
5. In-charge of all testing/inspection/audit activities of lighting department for all customers and markets.
- Set up process, testing guideline, audit present, etc to maintain current certificates and got new certificate for new project requests such as UL, SASO, CCC
6. Analyze and Training compliance requirements impact to RSC specification to take on in plan with QA manager
- Analyze customer compliance requirements impact to RSC specification to support Manager on building compliance specification/requirements for RSC to cover all RSC’s customers and aligning with global/ universal Market
- Compliance requirements training to relevant departments such as CTPAT, UPH Materials Requirements for US, EU, UK, etc. for incoming material sourcing
- Market requirement/ customer requirement impact to RSC specifications analysis
7. Manage and control contract, invoice and payment related
- Gather quotations from 3rd parties, make price comparison and analysis to choose suitable partner, support in making contract
- Record all the costs incurred from the testing/inspection/ audit/ calibration process then arrange payment with accountant department.
Yêu Cầu Công Việc
- Fairly good in English communication both in written and oral
- Proficient in Microsoft Office programs (Word, PowerPoint, and Excel, Outlook, etc.)
- Knowledge of quality management system is preferable
- Having experience in compliance section especially furniture is competitive
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Giang Nguyên được thành lập từ năm 2000, đã có hơn 20 năm kinh nghiệm, khởi đầu là một doanh nghiệp chuyên sản xuất cung cấp phụ liệu cho ngành may mặc, hiện nay công ty phát triển theo hướng doanh nghiệp đa ngành nghề trong đó nhóm ngành nghề chính là sản xuất các mặt hàng may mặc.
Là một công ty với nhiều tài năng trẻ và đang phát triển, Công ty TNHH Giang Nguyên không ngừng mở rộng các mối quan hệ và sản xuất nhằm mục đích giữ vững thương hiệu và tạo niềm tin với khách hàng.
Đối với mỗi một người lao động khi tới với công ty luôn được tạo điều kiện tối đa để phát huy năng lực cùng cơ hội thăng tiến rộng mở. Với mục tiêu cùng nhau phát triển bền vững, công ty chúng tôi luôn luôn khuyến khích và đề cao tính trách nhiệm, sự sáng tạo trong công việc với cơ chế trao đổi cởi mở giữa lãnh đạo và nhân viên. Thông qua đó, tạo nên môi trường làm việc thân thiện có kỷ luật và nhiều cơ hội thăng tiến cho mọi nhân viên.