Mô tả công việc
- Respond and attend to guest repair requests.
- Communicate with guests/customers to resolve maintenance issues with little to no supervision.
- Perform preventive maintenance on tools and equipment, including cleaning and lubrication.
- Carry equipment.
- Identify, locate, and operate all shut-off valves for equipment.
- Maintain maintenance inventory and requisition parts and supplies as needed.
- Assure each day’s activities and problems that occur are communicated to the other shifts using approved communication programs and standards.
- Follow all company and safety and security policies and procedures.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards.
CORE WORK ACTIVITES
Policies and Procedures
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Guest Relations
• Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
• Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP, MYSTIQUE) to resolve issues, delight, and build trust.
• Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
• Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
• Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
• Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service.
Communication
• Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
• Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
• Prepare and review written documents (e.g., daily logs, business letters, memoranda, reports), including proofreading and editing written information to ensure accuracy and completeness.
• Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least 2 years to 3 years experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty TNHH Giang Nguyên được thành lập từ năm 2000, đã có hơn 20 năm kinh nghiệm, khởi đầu là một doanh nghiệp chuyên sản xuất cung cấp phụ liệu cho ngành may mặc, hiện nay công ty phát triển theo hướng doanh nghiệp đa ngành nghề trong đó nhóm ngành nghề chính là sản xuất các mặt hàng may mặc.
Là một công ty với nhiều tài năng trẻ và đang phát triển, Công ty TNHH Giang Nguyên không ngừng mở rộng các mối quan hệ và sản xuất nhằm mục đích giữ vững thương hiệu và tạo niềm tin với khách hàng.
Đối với mỗi một người lao động khi tới với công ty luôn được tạo điều kiện tối đa để phát huy năng lực cùng cơ hội thăng tiến rộng mở. Với mục tiêu cùng nhau phát triển bền vững, công ty chúng tôi luôn luôn khuyến khích và đề cao tính trách nhiệm, sự sáng tạo trong công việc với cơ chế trao đổi cởi mở giữa lãnh đạo và nhân viên. Thông qua đó, tạo nên môi trường làm việc thân thiện có kỷ luật và nhiều cơ hội thăng tiến cho mọi nhân viên.