Mô tả công việc
- Patrol all areas of the property; assist guests with room access.
- Monitor Closed Circuit Televisions, perimeter alarm system, duress alarms, and fire life safety system.
- Lock property entrances when required.
- Respond to accidents, contact EMS or administer first aid/CPR as required.
- Assist guests/employees during emergency situations.
- Notify appropriate individuals in the event of accidents, attacks, or other incidents.
- Maintain confidentiality of all Security/Loss Prevention and property reports/documents; release information only to authorized individuals.
- Conduct investigations and gather evidence.
- Conduct interviews with relevant parties.
- Provide proper paperwork to employees.
- More information will be discuses on the interview.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
- Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel.
- Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
- Follow Hazardous Material Management Program procedures for handling and disposing of chemicals, fertilizer, pesticides, blood borne pathogens, etc., including using Material Safety Data Sheets (MSDS).
Policies and Procedures
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Follow company and department policies and procedures.
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
- Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Assist Management
- Ensure employee compliance with company standards and policies and external regulations (e.g., safety, OSHA, department - specific procedures such as food standards).
- Assign and ensure work tasks are completed on time and that they meet appropriate quality standards.
- Listen to hourly employees' suggestions for improving how work is done and how guests are served, gaining management support as needed to act upon suggestions.
Working with Others
- Support all co-workers and treat them with dignity and respect.
- Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least 1 to 2 years experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty TNHH Giang Nguyên được thành lập từ năm 2000, đã có hơn 20 năm kinh nghiệm, khởi đầu là một doanh nghiệp chuyên sản xuất cung cấp phụ liệu cho ngành may mặc, hiện nay công ty phát triển theo hướng doanh nghiệp đa ngành nghề trong đó nhóm ngành nghề chính là sản xuất các mặt hàng may mặc.
Là một công ty với nhiều tài năng trẻ và đang phát triển, Công ty TNHH Giang Nguyên không ngừng mở rộng các mối quan hệ và sản xuất nhằm mục đích giữ vững thương hiệu và tạo niềm tin với khách hàng.
Đối với mỗi một người lao động khi tới với công ty luôn được tạo điều kiện tối đa để phát huy năng lực cùng cơ hội thăng tiến rộng mở. Với mục tiêu cùng nhau phát triển bền vững, công ty chúng tôi luôn luôn khuyến khích và đề cao tính trách nhiệm, sự sáng tạo trong công việc với cơ chế trao đổi cởi mở giữa lãnh đạo và nhân viên. Thông qua đó, tạo nên môi trường làm việc thân thiện có kỷ luật và nhiều cơ hội thăng tiến cho mọi nhân viên.