Mô tả công việc
Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
Maintains an efficient and accurate filing system to record all sales agreements, contracts and quotations
Submits Sales report to Sales Manager and provides reporting of business booked to Sales Coordinator for consolidation.
Entertains and conducts hotel inspections to clients whenever required.
Establishes and maintains strong relationship with the established clientele and constantly explores into new business opportunities.
Liaises and works closely with the related operation departments ensuring guest's requests and expectations are being met.
Handles guest and associate enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems.
Achieve the personal target contributing to the Sales revenue and follows up sales leads to identify prospect.
Assists to conduct extensive competitor research and maintains excellent Product Knowledge of the Hotel.
Professionally conducts routine telemarketing activities to identify new accounts.
Systematically and efficiently calls on allocated Accounts within assigned sector and reports findings and opportunities to the Sales Manager/ Director of Sales.
Assists the Sales Managers to follow up on all matters in the absence of the Sales Manager.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety
Attends training sessions and meetings as and when required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills.
Yêu cầu công việc
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to: Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
1. Sứ mệnh
Công ty TNHH Sun Logistics Việt Nam (sau đây gọi là SLV) nỗ lực cung cấp giải pháp tích hợp toàn diện cho dòng kinh doanh, dòng hàng hóa và dòng vốn sau khi tạo ra mạng lưới dịch vụ hậu cần khu vực và nền tảng tư vấn kinh doanh trong khu vực Châu Á.
2. Tầm nhìn
Một. Vượt quá sự mong đợi của khách hàng
SLV cố gắng hiểu và đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng, đồng thời ưu tiên cao nhất để bảo vệ lợi ích của họ và vượt trên cả sự mong đợi của họ.
b. Tăng cường sự hiện diện toàn cầu
SLV cố gắng thích ứng với toàn cầu hóa, tập trung nhưng không giới hạn ở châu Á và tận dụng thế mạnh của mình để thu hút lượng khách hàng trung thành trên toàn cầu.
c. Ủng hộ sức khỏe và sinh thái
SLV nỗ lực thúc đẩy phát triển kinh tế bền vững để đáp ứng yêu cầu của khách hàng đồng thời bảo vệ tối đa môi trường cũng như sức khỏe của đội ngũ nhân viên.
d. Nâng cao giá trị doanh nghiệp
SLV nỗ lực khơi dậy niềm tin của các cổ đông bằng cách nâng cao giá trị doanh nghiệp thông qua phát triển kinh doanh liên tục.
3. Giá trị
Một. Trách nhiệm với sự trung thực và liêm chính
SLV cố gắng tạo ra bầu không khí công bằng, minh bạch và trung thực, trong khi tất cả nhân viên được khuyến khích chịu trách nhiệm tích cực vì lợi ích tốt nhất của khách hàng, cổ đông, môi trường và xã hội nói chung.
b. Làm việc theo nhóm với Tổ chức Chuyên nghiệp
SLV tôn trọng nền tảng chuyên môn đa dạng của đội ngũ nhân viên và nuôi dưỡng tinh thần làm việc nhóm năng động nhằm nâng cao hiệu suất dịch vụ bằng sự phối hợp chuyên nghiệp và thông minh.
c. Thử thách với Hạnh phúc
SLV ủng hộ đội ngũ nhân viên hạnh phúc để tạo nên hoạt động kinh doanh hạnh phúc trong một công ty hạnh phúc. Thử thách không bao giờ nên là áp lực mà là động lực và năng lượng cho tất cả các thành viên trong nhóm.