Mô tả công việc
-Objective:
Maintain and develop new partnerships, products, and services for the Maazi Viet Nam to increase income, this includes:
Food and beverage services;
Event and Catering Services;
Meet targets have been set
Build and maintain relationships with customers and business partners.
Key Responsibilities:
Implement the sales and marketing strategy to push up sales revenues of Maazi Restaurants.
Approach tour companies, tour guides, trade agents, and partners for direct sales of restaurants, catering, and other services.
Direct meeting with cooperating clients for joint venture and a potential chance for partnership
Directly conduct direct sales for local awareness and special sales and MKT campaigns among potential customers (Offices, Resident Buildings, Corporates, tourist attractions/spots, Hotels, partners…)
Host inspection groups, prepare hospitality gifts at the beginning of the year and other special occasions, and inform any new sales policy tour company, tour guide, trade agents (by email/SMS/phone call)
In charge of event/catering arrangement.
Take care the brand exposure, image, identity and restaurant façade
Support on any sales, MKT initiatives or product/service innovation to help increase revenue, profit or cost saving.
Set up and Ensure database of customers and partners is up to date and receive regular communications
Conduct Market survey, market research and competitors report at least twice per year to support strategic planning and marketing.
Other related tasks as assigned by BOM
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary (negotiated)
- Competitive year end bonus (13th month)
- Lunch allowance for full time workers.
- 50% off when dining in any outlet.
- Service tax and tips (shared between all staff)
Yêu cầu công việc
Qualifications / Experience:
A relevant qualification in Sales & Marketing, Business, Economic and/or Commerce.
Minimum 02-year experience in a sales, business development (Hospitality/F&B Experiences preferred). Able to travel to the designed locations when required.
Planning, problem-solving and time-management skills
Result oriented and well communication skills (written and oral) in both Vietnamese and English
Yêu cầu hồ sơ
- updated CV
- Copy certificate/diplom...
1. Sứ mệnh
Công ty TNHH Sun Logistics Việt Nam (sau đây gọi là SLV) nỗ lực cung cấp giải pháp tích hợp toàn diện cho dòng kinh doanh, dòng hàng hóa và dòng vốn sau khi tạo ra mạng lưới dịch vụ hậu cần khu vực và nền tảng tư vấn kinh doanh trong khu vực Châu Á.
2. Tầm nhìn
Một. Vượt quá sự mong đợi của khách hàng
SLV cố gắng hiểu và đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng, đồng thời ưu tiên cao nhất để bảo vệ lợi ích của họ và vượt trên cả sự mong đợi của họ.
b. Tăng cường sự hiện diện toàn cầu
SLV cố gắng thích ứng với toàn cầu hóa, tập trung nhưng không giới hạn ở châu Á và tận dụng thế mạnh của mình để thu hút lượng khách hàng trung thành trên toàn cầu.
c. Ủng hộ sức khỏe và sinh thái
SLV nỗ lực thúc đẩy phát triển kinh tế bền vững để đáp ứng yêu cầu của khách hàng đồng thời bảo vệ tối đa môi trường cũng như sức khỏe của đội ngũ nhân viên.
d. Nâng cao giá trị doanh nghiệp
SLV nỗ lực khơi dậy niềm tin của các cổ đông bằng cách nâng cao giá trị doanh nghiệp thông qua phát triển kinh doanh liên tục.
3. Giá trị
Một. Trách nhiệm với sự trung thực và liêm chính
SLV cố gắng tạo ra bầu không khí công bằng, minh bạch và trung thực, trong khi tất cả nhân viên được khuyến khích chịu trách nhiệm tích cực vì lợi ích tốt nhất của khách hàng, cổ đông, môi trường và xã hội nói chung.
b. Làm việc theo nhóm với Tổ chức Chuyên nghiệp
SLV tôn trọng nền tảng chuyên môn đa dạng của đội ngũ nhân viên và nuôi dưỡng tinh thần làm việc nhóm năng động nhằm nâng cao hiệu suất dịch vụ bằng sự phối hợp chuyên nghiệp và thông minh.
c. Thử thách với Hạnh phúc
SLV ủng hộ đội ngũ nhân viên hạnh phúc để tạo nên hoạt động kinh doanh hạnh phúc trong một công ty hạnh phúc. Thử thách không bao giờ nên là áp lực mà là động lực và năng lượng cho tất cả các thành viên trong nhóm.